Niet alleen de kwaliteit van de kleding maakt mij meer dan blij, maar ook de hulp van de service

Ik had een voucher voor mijn verjaardag ontvangen en bij mijn eerstvolgende bestelling lukte het mij niet deze in te zetten. Ik heb dit gemeld bij het service center en daar ben ik zeer goed geholpen. Eerst met de uitleg hoe ik aan de code zou moeten komen. Toen dat niet lukte is mijn tegoed administratief teruggeboekt. Ik ben dan ook meer dan tevreden en ook heel blij met mijn aankoop zelf. Chapeau

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding en snel in huis

Summum is altijd prachtige kwaliteit, heel blij met al mijn summum items, dit was de eerste keer webshop maar ook dat bevalt goed!

Het summum

De oversized tweed-colbert draag ik bijna iedere dag. De kleur wisselt een beetje van zwart met glitter overdag naar meer koperbruin in de avond. Ik geniet van dit jasje want de kwaliteit is ook goed. De jas werd middenin de kerstdrukte geleverd volgens levertijd, een hele prestatie, ook doordat GLS heel correct werkt. Het pakket kwam precies op tijd voor de vakantie, terwijl ik dat niet verwacht had. Daarom, hèt summum van punten dat ik kon geven. Groetjes, Joyce

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Eenvoudig selecteren, bestellen en betalen

Maten zijn betrouwbaar, maakt snel en goed bestellen gemakkelijk ook betaling is eenvoudig en de levering betrouwbaar.

Klantvriendelijk en meedenkend creatief

Altijd positief! Uitgebreide collectie. Voor elke smaak zit er iets bij. Aparte items waar je mee opvalt. Ik word er blij mee. Personeel is ook altijd hulpvaardig

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kanten top in de juiste aanbevolen maat ontvangen. Stralend genoten tijdens kerst

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige top gekocht met gouddraadje. Heel erg blij mee!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi assortiment en top ingepakt

Geweldig dat je kunt aangeven dat je op de hoogte gehouden wil worden over de beschikbaarheid van een artikel. Het bezirgde mij het rokje dat ik zocht!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heel mooie kleding en heel goed geholpen.

Het was vooral moeilijk om te kiezen uit de vele mooie sets die ik gepast heb. Ze hebben me zeer goed geholpen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

In 1 woord geweldig. Goed advies en snel opgestuurd. Perfect!

Goede service, overzichtelijke webshop,

Tot in detail netjes verzorgd, ik hou daarvan !

TOP!

Het was een stukje rijden maar het zeker waard! Prachtige winkel, prettige en meedenkende gastvrouw, kopje koffie erbij. Mooie collectie met verschillende mogelijkheden om met elkaar te combineren. Goede pasvorm en kwaliteit.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Goede service, snelle levering

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mijn kledingkast hangt voor 80% vol met Summum

Pasvorm is erg goed, fijne materialen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum is voor mij het summum

Mijn ervaring met Summum is goed

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne pasvorm, goede basics, stijlvol

Goede pasvorm broeken Teveel synthetische stoffen Een kleurlijn/toon

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering, makkelijke wijze van retour zenden. Communicatie en status van bezorgen en retourneren wordt goed gecommuniceerd. Ik ga zeker nogmaals bestellen via Summum.

Mooie kleding !

Wel jammer dat de klantenservice nog niet terugbelde nadat ik 10 min in de wacht stond en de verbinding werd verbroken met de boodschap u wordt teruggebeld.

Allemaal prima in orde!

Goede ervaring!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum is geweldig qua stijl en snelle service, een aanrader, top!

Ik koop graag bij Summum, omdat het aansluit bij mijn smaak als werkende 55-jarige vrouw. Website is top, alles wat ik wil weten vind ik daar terug en als ik vragen heb denken jullie mee, heel fijn. Ook de winkels zijn gezellig. Vanwege efficiëntie ben ik meestal op de website te vinden. Fijne feestdagen en voor 2024 wens ik jullie gezondheid en (opnieuw) een prachtige collectie! Hartelijke groet, Margreet

In 1 woord SUPER

Goede en snelle levering. Kleding goed van kwaliteit

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Groot fan van Summum

Het enige minpunt vind ik de vervoerder GLS, weinig ophaalpunten

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie, vrouwelijke kledingstijl. Een goede pasvorm en goede kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Al jaren fan van vrouwelijke en stijlvolle kleding

Met Kleding van Summum voel ik me zelfverzekerd en op mijn best. De items zijn van goede kwaliteit en ondersteunen mijn unieke persoonlijkheid. Of ik nu sportief of chique ga de items kun je onderling goed combineren. Ik doe jaren lang met de kleding van Summum maak nieuwe combi's en het verast me hoe blij ik weer kan zijn met dat ene vest of die fijne broek. Doordat de kwaliteit goed blijft is kleding van Summum een duurzame investering! En dat draagt bij aan een betere wereld! Ik blijf nog jaren fan!

Mooi!

Altijd erg mooie collectie.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim., Nee, de items vallen vaak te klein.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam