Erg mooi product

Mooie trui. Kwam overeen met de foto, ook de kleur. Ik ben er blij mee. Snelle bezorging.

Mooi en apart!

Fijne klantenservice en top kleding

Comfortabele luxe

Kleding die comfortabel is, maar toch een luxe uitstraling heeft. Mooi, ingetogen, vrouwelijken toch ook stoer.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

mooie kleding waar iedere persoon in kan stralen

duidelijke webshop met een snelle levering

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

De perfecte webshop voor een fashion vrouw

Gelukkig niet vaak een nieuwsbrief en een gebruiksvriendelijke webshop. Ruime keuze qua styling dus voor iedere vrouw een passende stijl. Hoge kwaliteit stof/ materiaal en de juiste maatvoering.

Origineel bijdetijds en comfortabel

Heerlijk zittende comfortabele kleding die ook helemaal van nu is

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooie gezellige winkels super personeel

Website is duidelijk de items worden niet altijd duidelijk omschreven qua pasvorm. Verder geen problemen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Prachtige kleding, fijne pasvorm, mooie kwaliteit

Ik draag 80% kleding van Summum. Al jaren. Bevalt super! En niet alleen ik, ook m’n moeder en zusje zijn gek van het merk. En terecht! Het zit fijn, ziet er top uit en blijft fantastisch! En mocht er omver toch iets niet goed zijn, dan lost de zeer vriendelijke klantenservice het top op!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwaliteit, te gekke kleding

Mooie jurk gekocht!

Mooie jurk! Een probleem werd snel en goed opgelost Tevreden!

Mijn favoriete merk !

Fijne webshop en snelle levering !

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Perfecte combinaties mogelijk in jullie mode

Heb diverse tops en broeken van Summum die ik veel kan combineren. Krijg veel complimentjes:)

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle bezorging, heel mooi kledingstuk

Het is altijd een heel fijne ervaring om online te shoppen bij Summum: erg fijne website én natuurlijk mooie kleding. Bezorging gaat ook altijd lekker en de bestelling is verpakt in een mooie doos.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Veel keus makkelijk bestellen en afrekenen

Veel keus, duidelijke site, makkelijk bestelproces, snelle levering, goed en makkelijk betaalproces

Snel goede kwaliteit

Duidelijke website, kleding is van goede kwaliteit en pasvorm

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd een feestje om een pakket van Summum te ontvangen!!

Al jaren een groot fan van Summum! Voor zowel zakelijk als vrije tijd superfijne kleding!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Zo is het makkelijk online shoppen

Tegen mijn gewoonte in toch iets online gekocht…ga veeeeel liever naar z’on verukkelijke summumshop!maar moet eerlijk zeggen het liep gesmeerd!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering van kwalitatief mooie kleding.

Ik heb een jurk en een jumpsuit besteld. De volgende dag had ik het al in huis. Je ziet dat het met zorg ingepakt is. En wat ben ik er blij mee. In het ontwerp wordt rekening gehouden met vrouwelijkheid, elegantie en zelfvertrouwen. De kwaliteit van de stof en de afwerking is goed. Dit is niet mijn laatste bestelling geweest. Al wacht ik wel tot de uitverkoop voor de wat vriendelijkere prijs.

Het is een top merk

Mooie kleuren en het blijft mooi

Fijne webshop

Ik bestel altijd online bij Summum, want ik weet precies mijn maten van broeken en tops. Wat ook handig is op de website, dat als een artikel is uitverkocht dan kun je je mailadres invullen en dan krijg je een reminder als het artikel weer op voorraad is.

Super leuke kleding!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Zeer vrouwelijk en hedendaags originele mode.

Het is een label waar ik mij goed in voel, toch nog anders dan onze Belgische mode. Kwaliteitsvolle kledij. Ik ben fan!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Altijd een feestje als ik een bestelling van Summum krijg

Behalve dat de kleding zowel qua stijl, print als model erg mooi is, is het ook erg fijn dat ik altijd dezelfde maat kan bestellen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mijn ervaring met SUMMUM is fantastisch

Leuk merk, best prijzig maar de moeite waard vanwege de goede & gezellig service bij de winkels. Ik ben ben in meerdere steden geweest en het is overal erg klantvriendelijk waar ik van hou. Persoonlijke touche van de verkopers, weten ook echt wat je wel en niet kunt hebben qua kleur. Ze verkopen niet om het perse te verkopen. Kwaliteit van de kleding is hoog dus de prijs ligt dan ook wat hoger. Een koffietje, water of op een schappelijke tijd een wijntje is erg fijn als dat wordt aangeboden.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie modelletjes en fijne stoffen

Ik heb jaren met het merk Summim gewerkt. Stoffen en printjes en de modellen zijn altijd mooi en vrouwelijk en tegelijkertijd ook stoer.. Daar hou ik van.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam