Goede service en snelle levering.

Goede service en snelle levering. Aanrader!

x

Wat later deze drammerige vraag�

Wat later deze drammerige vraag stellen. Ik wacht nog op mijn bestelling!

Het direct telefonisch contact en de�

Het direct telefonisch contact en de verbeterende gesprekken. Quasi onmiddellijk telefonisch antwoord zonder te moeten voorkiezen. Thevens het vlotte heen en weer e-mail verkeer. Mooi!

Zien er goed uit en snel geleverd

Zien er goed uit en snel geleverd

x

Goede service en snelle reactie

Goede service en snelle reactie en mooi ontwerp

snelle service

snelle service, zwarte viltjes besteld, maar dat is een moeilijke kleur om echt diep zwart te krijgen. maar zeker te vreden.

snel geregeld

snel geregeld

x

Goed: prijs-kwaliteitverhouding. viltjes zien er goed uit. Minder goed: de helft van de opdracht was niet uitgevoerd. toen ik daarover mailde werd daar meteen goed op gereageerd. Dat kostte wel een week. Niet goed: ik moets opnieuw de drukproeg bevestigen. Op zich OK om fouten te voorkomen; maar onaangenaam was de toon waarop er bioj stond: v��r 12 uur reageren, anders wordt het n�g een week later. Ik denk dan: ho, ho, jullie hebben een fout gemaakt, aan jullie om die zo snel mogelijk te herstellen. Toevallig zag ik die mail op tijd en alles is goed gekomen.

Snel geleverd, prima uitgevoerd.

Faster than promised

Faster than promised. Uncompromising quality. I sincerely recommend this company:)

Snel

Snel , netjes, goede levering

Mooi werk

Mooi werk, vroeger geleverd dan voorzien.

Zeer fraai bierviltje gedrukt in FC

Zeer fraai bierviltje gedrukt in FC en achterzijde zwarte QR code. Perfect voor onze campagne van BVNL Horst aan de Maas

Uitstekend bedrijf

Snel, netjes, mooie kwaliteit en een keurige prijs.

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

Über Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl

Kiyoh Bewertungen