Fantastische service!

Fantastische service! Mijn bestand was niet scherp genoeg, en medewerkster Jill heeft mijn ontwerp handmatig nagemaakt, echt geweldig!

Duidelijke communicatie over de levering, uitstekende kwaliteit

Duidelijke communicatie over de levering, uitstekende kwaliteit

Alles top!

Alles top!

Bij de bestelling heb ik de opmerking gemaakt dat in de vorige zending een pak waarvan alle 100 viltjes bevlekt waren en dat ik daar bij deze zending graag een nieuw pak voor zou ontvangen. maar er wordt niets mee gedaan. Het is via de mail ook al eens eerder aangekaart.

Gewoon goed.

Gewoon goed.

zeer tevreden, 2 jaar geleden was het al goed, nu verliep alles n�g beter, ze hebben mij goed geholpen, ondanks dat mijn ontwerpbestand te groot was, zeer klantvriendelijk, snelle afhandeling en goed product tegen een mooie prijs!

Keurig netjes

Keurig netjes

Zonder problemen bestanden uploaden om daarna prima viltjes te ontvangen.

Zonder problemen bestanden uploaden om daarna prima viltjes te ontvangen.

Zonder enig probleem werd een perfect resultaat geleverd.

Zonder enig probleem werd een perfect resultaat geleverd.

alles prima

alles prima

8,5 zoals aangegeven boven

8,5 zoals aangegeven boven

Voldoet aan de verwachting qua uiterlijk van het product en de afgesproken levering.

Vriendelijke mensen.

Vriendelijke mensen. Fijne service.

Strak geprint (ook lettertjes blijven goed leesbaar) en snel geleverd!

Strak geprint (ook lettertjes blijven goed leesbaar) en snel geleverd!

Goed bereikbaar, vriendelijk en prima product.

Goed bereikbaar, vriendelijk en prima product. Dank je wel!

Alles okay en snel.

Alles okay en snel.

Alles precies zoals ik het wilde hebben. Alleen vreemd dat 100 viltjes totaal meer kosten dan 500

Top geregeld

Top geregeld

De tweede keer dat we viltjes bestellen die we weggeven bij bestellingen in onze webshop www.swedish-connection.nl en tijdens evenementen. Een uitstekend promotiemiddel.

supersnelle service, top kwaliteit!

supersnelle service, top kwaliteit!

Snelle levering, goede drukkwaliteit, netjes verpakt.

Snelle levering, goede drukkwaliteit, netjes verpakt.

Super !!!!!!

Super !!!!!!

Snelle drukproef gekregen en een snelle levering van de viltjes.

Snelle drukproef gekregen en een snelle levering van de viltjes. Goede kwaliteit!!

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

Über Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl

Kiyoh Bewertungen