Makkelijk te bestellen en de bierviltjes waren perfect in orde.

Vlotte reactie, vriendelijk geholpen aan de telefoon en over de mail. Prima service.

In eerste instantie was er iets mis gegaan bij de orderintake. Na ��n telefoontje keurig verholpen. Nette, snelle verzending. De viltjes zijn voor mij te dun. Was wellicht te verwachten voor deze prijs. Bedrukking en afwerking zijn netjes.

Al vaker een bestelling geplaatst en altijd prima in orde

Supersnelle levering en topkwaliteit

Perfekte Abwicklung, schnell und unkompliziert. Jederzeit wieder

Vriendelijke mensen en snelle levering.

Goede en snelle service en behulpzame medewerkers

Wederom een top ervaring bij Viltjes.nl Het afleveradres bleek verkeerd te zijn doorgegeven, maar door een oplettende medewerker van viltjes.nl is er proactief op gereageerd waardoor de levering perfect is verlopen We gaan hier zeker weer bestellen.

Gewoon goed, behulpzaam en snel

Prima voor elkaar

helemaal goed

Super snelle en vriendelijke service�

Super drukproef Super snel en duidelijk contact Kon absoluut niet beter 101 aanrader

Dikke 10

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ziet er netjes uit niet helemaal sluitend gedrukt en gecentreerd, dat had ik ook niet verwacht en ons ontwerp was ook zeer complex. Maar tevreden over het resultaat. Ook nog een gratis revisie gehad en hulp bij gebruik designer black.�

Alles uitstekend

Zit wel heel kort tussen drukproef mailen (9:30) en bevestigen (voor 12uur) dus als je die mail even mist schuift je hele bestelling een week op. Maar verder uitstekend.

Snelle en goede communicatie, product kwaliteit is goed

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

Über Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl

Kiyoh Bewertungen