Perfecte ervaring Aanrader. Ze denken mee en helpen waar kan

Ik zou jullie iedereen aanbevelen. De prijs/kwaliteit is verre weg te meest voordelige Top

meedenkend, klantvriendelijk. behoorlijke kwaliteit en snelle levering.

Bedankt voor de service, snelle levering en de goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ga zeker meer bestellen in de toekomst.

prima kwaliteit en op afgesproken tijd geleverd

Goede kwaliteit, betaalbaar en een snelle levering�

Prima club om bierviltjes te laten drukken. Goede communicatie, correcte levering en alles goed verpakt afgeleverd aan huis.

Eenvoudig om zelf een ontwerp aan te leveren. Het geprinte product (bierviltjes) voldeed aan alle verwachtingen en werd binnen de afgesproken tijd geleverd. Wij zijn erg tevreden over viltjes.nl.

Zowel het contact voor het product als de levering waren super en zien er z��r goed uit. Dikke pluim.

Prima viltjes conform eigen design. Sneller geleverd dan gevraagd, waarvoor keurig toestemming werd gevraagd. De foto op het ontwerp zijn wat roder van toon dan het origineel. Verder de zelfde kwaliteit als andere aanbieders maar voor veel minder geld. Blij mee

Omdat alles heel goed is verzorgd en bezorgd

Ik zat in tijdnood. De firma was hulpvaardig om de bestelling direct bij het juiste afleveradres in Belgie te krijgen. Overleg was goed mogelijk. Fijn

5 snel en betaalbaar

Prima product en een prima service Is nu de 2e keer dat ik hier besteld heb en zal dit ook in de toekomst blijven doen.

Viltjes zijn op afgesproken dag afgeleverd en waren prachtig. Enige nadeel is dat er niet (week)dagelijks besteld en afgeleverd kan worden, daar moet je dus wel rekening mee houden.�

Goede en snelle levering

geen negatieve opmerkingen

Prima service, jammer dat we de zending niet konden volgen. Echter is dat een kleinigheidje.

Ik ben prima tevreden, mooie viltjes en vlot en communicatief kontakt Helemaal goed.

Prima en snelle service

Prima levering, goede kwaliteit

netjes en correct

We zijn goed geholpen en de proefdruk vooraf is erg prettig. Bedankt voor de lay out en het mooie eindresultaat�

Vriendelijk en snel geholpen, snel geleverd en t ziet er allemaal perfect uit. Bedankt namens de Frits Philips Band Frits S te G

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

Über Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl

Kiyoh Bewertungen