Snel en simpel, met een goede service

Snelle service en een goede prijs. Zal ik zeker vaker bestellen.

Viltjes.nl denkt met je mee en is snel. Top

Goeie service en snelle levering met prima kwaliteit.

No nonsense benadering en ze doen gewoon wat afgesproken wordt

Perfect afgehandeld

Goede service en kwaliteit

Prima service en snelle bezorging

Zeer goede nette communicatie en snel, keurige levering

Alles snel geleverd en prima in orde.

Erg tevreden over de site. Mooie viltjes. En uitstekende service. Hele betrokken medewerkster. De levering was uitgesteld door postorderbedrijf, zij nam gelijk contact op met hen en de levering werd aangepast. Super

Prima viltjes , snel geleverd

Blij met de supersnelle reacties bij aanpassen proefdruk, snelle levering en uitstekende kwaliteit

een prima service en snelle levering. Makkelijk online model viltje kunnen maken. ik ben blij met de aankoop. het is een mooi resultaat geworden.

Super begeleiding, service en product. Straks geprijsd.

Uitstekende service Behulpzaam als er problemen zijn. Nemen zelf contact op als er onduidelijkheden zijn. Aanrader

Viltjes ontvangen precies zoals ik het bedoeld had. Ontwerp en teksten goed verwerkt. Bedankt.

Super bedrijf.

Geen moeite is teveel voor deze mensen. Alle lof. Geen enkel punt toen design last minute werd aangepast. Goede en plezierige communicatie over levering.

Zeer tevreden, prijs en kwaliteit verhouding is geweldig. Had mn ronde viltjes eerst bij een andere online drukker besteld en die kwamen terug helemaal uit z'n verband verlopen of verkeerd gesneden. Advies was om dan geen kader te gebruiken waardoor de verschuiving minder opvalt...? Bij viltjes.nl staat de artwork perfect in het midden. Volgende keer weer

Alles goed geregeld�

Viltjes van uitstekend qualiteit. Prima service

Uitstekend in alle opzichten. Snel, voordelig en correct.

Geweldige, meedenkende en kritische medewerkers, prima kwaliteit

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

Über Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl

Kiyoh Bewertungen