niks op aan te merken

Snelle correcte afhandeling, product ziet er prima uit, spontaan aangeboden om kleine correctie uit te voeren.

Super service. Staan voor hun product. Echt top

Alles prima geregeld binnen de afgesproken tijd.

gebruiksvriendelijke website, snelle orderverwerking, goede kwaliteit kleurenprint,

Er wordt door de medewerker goed meegedacht en ingesprongen op mijn wens. De viltjes werden op de beloofde dag geleverd.

ik heb een kleine bestelling geplaatst. Levering prompt en correct.

Zeer tevreden. Elke vraag werd snel beantwoord. Na het aanleveren werd de productie snel gestart. En de viltjes werden mooi op tijd geleverd. Prima georganiseerd.

Duidelijk en gemakkelijk

makkelijke communicatie en snelle service.

snelle levering. Goede service

De afbeeldingen op de viltjes zijn er donker

Snelle en een prima service. Hier is de klant nog koning

prima service en kwaliteit

snellle opvolging en levering

Wij hadden een bestand aangeleverd dat naar hun mening van onvoldoende kwaliteit was. Bleek terecht te zijn. Na levering door ons van een beter bestand waren de viltjes van goede kwaliteit

Bij levering voor export gelieve ex. btw factuur aanleveren.� Deze wordt door de vervoerder met een export document aangezuiverd

Bij mijn derde bestelling was de kwaliteit van het geleverde drukwerk minder van kwaliteit. Gelukkig is dit na ontvangst van mijn klacht opgelost

Een uitstekende service� Via internet bij uw site terecht gekomen, kleuren foto opgestuurd, maar kreeg een mailtje dat de foto alleen geschikt was voor zwart wit, een mailtje terug van jammer maar doet dit maar. Belt er een aardige vrouwtje van we proberen het. 2 dagen later prachtige kleuren viltjes in huis + de zwart-wit gratis erbij. Uw site aan bekende door gegeven, en de helft is al weg.

Viltjes.nl heeft wederom een super fijne levering verzorgd. Fijn om tijdig de drukproef te ontvangen zodat je weet wat je krijgt.

snelle levering, uitstekend product en een prima service.

Snelle service, meedenken, perfecte productie. Dit zal ik zeker anderen aanraden.

Top Vriendelijke service en mooi product.

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

Über Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl

Kiyoh Bewertungen