perfecte afwerking en snelle bezorging

in de eerste plaats de vriendelijkheid tijdens het telefonische contact, het product voldoet zeer zeker aan de verwachting, en bracht meer dan gevraagd door b.v. de achterzijde ook te bedrukken (gratis) levering geschiedde volgens afspraak (zelfs eerder klaar) uw punten aantal gaat tot 5, van mij een 10 en iemand die uw product waar mogelijk zal promoten.

Hele mooie viltjes geworden. Fijn dat we eerst een proefdruk hebben ontvangen. Zeer blij mee. Netjes verpakt.

Ziet er super goed uit Goede service, goede levering, goed product

merci voor het cancelen van de nog openstaande order. De 2e order is prima uitgevoerd.

De viltjes zien er mooi uit en precies op tijd geleverd.

Alles prima

Super goede service. Heel fijn dat het dubbelzijdig bedrukt wordt.

ik denk dat de door mij gedane beoordeling geen verdere toelichting behoeft. als er voor de zeer vriendelijke contactpersonen ook een beoordeling moet zijn, komen er nog 5 sterren bij. met vriendelijke groet, H.Orval

prima product en service

Na bestelling snel en op de afgesproken datum geleverd. Goed gedaan ben er superblij mee. Lieve groet..... anneke

perfect

Producten zijn netjes verpakt en de levering is goed, kwaliteit van de viltjes is ook goed.

Zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Alsof ik al jaren klant ben benadering Oplossingsgericht. En er is mee gedacht in de opmaak Zeer tevreden

Mooi bedruk.

Alles was prima geregeld

Wij hebben viltjes van ons restaurant met logo Red's Tapas Grill & Bar erop. En zijn zeer tevreden over hun service en levering. Bedankt.

prima service, snel geregeld

Ik was uitermate tevreden Snelle service, goeie kwaliteit en prima opvolging

alles prima

Goede tip ontvangen over het verbeteren van de kwaliteit van de viltjes. Mooie kwaliteit en snelle levering.

Vragen netjes beantwoord. Goede voorbeelden. Snelle levering

Gaan we zeker nog eens doen

Viltjes zagen er strak en beter dan verwacht uit, levertijd op de site gecommuniceerd en die klopte.

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

Über Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl

Kiyoh Bewertungen