Snelle levering Prijs/kwaliteit prima�

nvt

Snelle service en persoonlijke mail, fijn

Volgens afspraak na de eigenlijke aanleveringsdeadline toch nog op de gewenste datum uitgeleverd

De bestelling is naar volle tevredenheid afgehandeld.

Ontwerp, contact, service, het eindresultaat en snelle levering was Top

Perfect product en fijne communicatie.

Perfecte service, goed overleg en duidelijk proefdruk ontvangen. Kwaliteit en kleur van de viltjes zijn perfect Aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Een woord super

Heel prettig contact. Onder enorme tijdsdruk hebben ze me enorm geholpen. Chapeau

Zeer persoonlijke service, ze denken goed met je mee en zijn daarnaast de goedkoopste die ik vinden kon met een uitstekende kwaliteit

Bestellen ging eenvoudig, contact met de klantenservice ook. Kwaliteit is wat je er van mag verwachten.

Vooral de snelheid van alles (communiceren, ontwerpen en levering) was super Het ontwerp dat de gratis ontwerpservice voor mij had gemaakt, was boven alle verwachtingen; Meteen datgene wat ik voor ogen had, maar dan nog beter. Ben zeer tevreden

Zeer tevreden, netjes een proefdruk, snelle levering en goede kwaliteit.

Laatste moment bestelling, top service Snelle afhandeling volgens afspraak en denken uitstekend mee

Goede service, prima resultaat

Super service. Eerst netjes een aantal proefdrukken voordat tot productie overgingen. Aangeven hoe een en ander eruit moest komen te zien en is prima overgekomen. Topservice

Snelle levering, prima product

5 sterren

Duidelijke site eenvoudige bediening en een super service met meedenkende mensen. Voor ons is de levering,service en hulp een absolute 10 waard. Nogmaals dank

Prima service, zelfs op zondag bereikbaar.

Goede snelle levering Prijs/Kwaliteit prima

Altijd alles prima en volgens afspraak Ome Jeu

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

Über Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl

Kiyoh Bewertungen