Snel, goed en duidelijk

Snelle service en correcte afhandeling

Al jaren trouwe leverancier van onze custom made bierviltjes.

Prachtige vilten

Wat een mooie kwaliteit vilten en wat een geweldige service. Dank jullie wel.

Fijne communicatie en goed product

Viljtes.nl helpt bij je bestelling. Er wordt een bevestiging gestuurd met een proefdruk zodat je zeker weet dat wat je besteld ook klopt. Dit was zo! We zijn blij met onze aankoop en we raden dit bedrijf zeker aan!

Goede service en mooie kwaliteit

Niks toe te voegen. Erg tevreden over de prijs kwaliteit verhouding. De proefdruk was ook netjes, waarna we een mail kregen dat de snijranden niet goed waren. Ze boden ook een alternatief wat erg fijn was!

Postief

Snel en correct afgehandeld

goede service en begeleiding

fijn bedrijf en mensen! meedenkend en servicegericht. fijn bedrijf om mee te werken, contact via Gulpener

soepel en snel

bestel voor mijn cafe op Curacao, vaak via mail ipv website, geen gezeur, snel en makkelijk geregeld en snel afgestuurd

Snel en top geregeld!

Na telefonisch overleg, snel en adequaat geregeld! Zelfs dubbele betaling snel retour ontvangen!

Bestellen ging eenvoudig, resultaat is prima

Het bestellen en ontwerpen ging eenvoudig en snel. Het resultaat is prima; mooie dubbelzijdig bedrukte viltjes.

Snel, goed en fijne prijs

Makkelijk en toegankelijk.

Soepel geregeld, op tijd geleverd, goed verpakt

Gewoon zoals het hoort!

gewoon prettig

Goeie communicatie, ook als het allemaal niet 'online' kan en details besproken moeten worden.

Prima service en betaalbaar

Snelle levering, nette communicatie. Betaalbaar tov andere leveranciers

Mooie viltjes, zeer tevreden

De kleuren zijn goed uitgekomen. Ze reageerden binnen een uur al met de proefdruk. Tevreden met kwaliteit en prijs.

Fijne communicatie, topkwaliteit en snelle levering

Wederom zeer tevreden over Viltjes.NL

superfijne service, ook zelfs bij gepaste snelheid! dank!

FIJN

Super vlotte levering

Ter goedkeuring mail ontvangen. Na akkoord en een kleine aanpassing. Perfect geleverd. Mooie kwaliteit.

Mooie viltjes, voor een leuke prijs.

Nu twee keer besteld, ik ben er tevreden. Contact is goed, levering volgens de datums op de website. Een echte aanrader.

Bestel nu onderhand voor restaurant De Tippe en Caterent al een paar jaar viltjes. Herhaalopdrachten met 1 á 2 mailtjes en het is zo weer geregeld. Vlotte levering, goede prijzen en vriendelijke service.

Kort maar krachtig

Goed contact en snelle levering

Geweldige service en mooi product

Gewoon doen! Mooi product. Levering is heel duidelijk en contact gaat ook soepel. En dat voor een hele schappelijke prijs.

Supersnelle service en prachtig resultaat!

Mooi resultaat en nog bedankt voor de dubbelcheck

Goede ervaring

Direct reactie op mijn vragen en goed voorstel en op tijd geleverd

Snel en goed resultaat.

Vlotte afhandeling, prima contact en gewenst resultaat voor een prima prijs.

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

Über Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl

Kiyoh Bewertungen