Mooie print goeie viltjes

Mooie print goeie viltjes

x

Viltjes zijn mooi op tijd geleverd en�

Viltjes zijn mooi op tijd geleverd en zijn super geworden ??????

Top viltjes.

Top viltjes.

makkelijk bestellen met eigen ontwerp

makkelijk bestellen met eigen ontwerp. Snelle levering en top kwaliteit

Ik kreeg een waarschuwing vooraf

Ik kreeg een waarschuwing vooraf, dat er mogelijk iets niet helemaal helder gedrukt kon worden, dat de inkt uit kon vloeien, maar daar is niets van gebleken. Dus uitstekende service. Ook voorgaande keren al meegemaakt.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

De viltjes die ik heb binnen gekregen zijn van goede kwaliteit (hadden alleen misschien 1 tikje dikker gemogen) maar ben zeer tevreden.

Topservice

Topservice, denken mee en kunnen zelfs kleine aanpassingen doen aan bestanden. Echt heel fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Echt super mooie viltjes

Echt super mooie viltjes

Ik ben helemaal blij met Viltjes.nl

Ik ben helemaal blij met Viltjes.nl. Ze hebben mij fantastisch behandeld. Een kleine order van mij is behandeld als een wereldorder. Ik was in Griekenland toen ik mijn order plaatste. Dit leverde wat problemen op, waardoor ik de order niet kon plaatsen. Jill heeft me vervolgens geholpen. Ze heeft de order van begin tot eind helemaal begeleid. Echt helemaal super.

super snel

super snel, ook na een foutje van mijn kant! dank

Er was een goede en heldere communicatie en het pakket was op tijd

Er was een goede en heldere communicatie

snelle reactie en proactieve klant�

snelle reactie en proactieve klant benadering

snelle levering, eenvoudig bestelproces

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering , goed product

Actief reageren en klantvriendelijker�

Actief reageren en klantvriendelijker handelen, ook de productie run van wekelijks ��nmaal beperkt de flexibiliteit

Alles naar wens verlopen en een goed product geleverd.

Alles naar wens verlopen en een goed product geleverd. Ben er zeer blij mee. groetjes Mart

Een zeer fijne partij, kwalitatief goed product en gunstig geprijsd!

Een zeer fijne partij, kwalitatief goed product en gunstig geprijsd! Ook de nazorg en levering is perfect.

Je krijgt binnen een dag een proefdruk in de mail.

Je bestelt wat je nodig hebt. Je krijgt binnen een dag een proefdruk in de mail. En op de afgesproken datum wordt het product op het bezorg adres bezorgd. Dus precies wat de bedoeling was.

Zoals op de site aangegeven zijn ze de afspraak ook nagekomen.

Bij een telefonisch onderhoud correct te woord gestaan door een medewerker. Zoals op de site aangegeven zijn ze de afspraak ook nagekomen. De geleverde bierviltjes zijn precies afgedrukt zoals ik voor ogen had. Prima service. Een aanrader. Groetjes Mart

Goede service en altijd eerlijk.

Goede service en altijd eerlijk. Ze helpen je vaak ook nog even! De bezorging is snel en altijd goed.

Wij zijn tevreden.

Wij zijn tevreden.

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

About Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl