Alles perfect in orde

Snel en hoed

Mooie kwaliteit! Reageert snel.

Ben zeer tevreden!!

Was de eerste keer dat wij bestelden en het verliep vlot en goed.

Prima product. Duidelijke presentatie. Snelle levering.

van begin af aan alles prima geregeld dus toppie.....

Ik doe fijne zaken met ze, ze zijn flexibel en denken goed mee.

Viltje is nogal dun waardoor duurzaamheid beperkt is

Er werd goed meegedacht om samen een mooi eindproduct neer te zetten. Erg tevreden met het resultaat en de snelle levering!

uitstekend

Het drukwerk ziet er prima uit!

Perfect !! Altijd weer!

Fijne service, viltjes zagen er mooi uit. Wel wat donkerder dan verwacht, maar dit komt denk ik door het viltjes materiaal. Dit zou misschien vermeld kunnen worden ?�

Alles prima verlopen!

Ze zijn erg leuk geworden, precies naar wens!

Niks te klagen!

prima zoals gevraagd geleverd

Prima ervaring mee.

De methode van werken is duidelijk en de afspraken worden netjes nageleefd. Een voorbeeld voor anderen.

super bedrijf, netjes en snel geleverd voor een goede prijs!

Prima geholpen met prima service/snelheid en uitstekende levering!

Alles geleverd zoals gevraagd.

De bestelde viltjes waren erg mooi van kwaliteit en werden precies volgens afspraak op de juiste datum geleverd. Het voortraject, met de proefdruk was ook erg goed. Een zeer prettig email contact met de verantwoordelijke J. Vervoort. We denken hier in de toekomst zeker weer te bestellen.

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

About Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl