goede kwaliteit en snelle afgesproken levering

Geweldig snelle actie en betaalbaar.

Snelle levering en uitstekend product

Erg tevreden over de bestelde viltjes Snelle levering en de viltjes waren erg mooi

Zelf het ontwerp gemaakt, was bang dat het er niet scherp op zou komen maar de viltjes zien er strak uit Levering was op de afgesproken datum� al met al top bedrijf

Besteld, gebeld en op tijd in huis

foto en tekst gestuurd naar viltjes. zij maakten ontwerp: KLASSE. via mail enkele dagen van te voren bekent wanneer de bestelling opgehaald konden worden. bij ophalen vriendelijke glimlach en men wenste veel plezier met bestelling. geen idee gekregen dat ik een vreemde was maar werd als vriend cq familie behandeld. huimpje omhoog.

Werkt makkelijk en snel.

ziet er weer super uit bedankt en tot de volgende bestelling

Dit bedrijf heeft goede kwaliteit geleverd en heeft meegedacht om tot een goed product te komen.

Heel tevreden

helemaal goed

Uitstekend bedrijf

Prima kwaliteit tegen een beste prijs.

Na opgave van wensen volgt er snel een voorbeeld. Na goedkeuring volgt de levering op de afgesproken datum, goed en stevig verpakt. Viltjes zien er echt top uit. Fijne onderneming om zaken mee te doen.

snelle reactie en levering vlg afspraak klantenservice is optimaal

Mooie kwaliteit, goede prijs, levertijd is wat lang maar wel gewoon verstuurd op het moment zoals aangegeven was. Eenmaal verstuurd waren ze snel in huis, met dpd wat een fijne partij is omdat je een klein tijdframe krijgt en levering nog kan aanpassen indien nodig.

Gewoon goed. Binnengekregen wat ik verwachtte. Zeer net product geleverd en precies volgens planning.

prima website en voorbeeld voor download. Jill was behulpzaam en zorgde dat het op tijd af was.

top

Kreeg snelle hulp geboden bij het ontwerpen en ze hebben snel geleverd, zeker aan te bevelen

Toplevering, goede kwaliteit, snel en voor een gunstige prijs.

Snelle correcte respons, duidelijke digitale proef, goede levering en idem prijs.

snelle reactie bij bestelling en de levering werd ook verstuurd op de afgesproken datum

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

About Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl