Snelle levering. Netjes geholpen. Zeer tevreden

Zeer goede en goedkope viltjes Bezorging was prima alleen geen DPD punt dicht in de buurt.

gewoon tevreden

Niks op aan te merken. Mooi viltje zeer tevreden

Goede kwaliteit prijs verhouding.

Heel mooi afgewerkt product. Beter dan de concurrent waar ik mijn eerste aantal viltjes had besteld. Service is ook fijn.

goed, snel en correct, bedankt

Wij hebben de bierviltjes van viltjes.nl gebruikt als geboortekaartje. Jill heeft ons enorm geholpen bij het ontwerpen en meerdere drukproeven gestuurd om het perfect te krijgen. Niets anders dan lof voor de service gerichtheid en precisie. Fam. Schattenberg

Super snel

Prima afwikkeling.

al meerdere keren gebruik gemaakt van viltjes.nl ze denken mee en komen afspraken na

Goede service en betrouwbare levering ons cijfer is een 9

Goede service, product snel ontvangen De viltjes zien er leuk uit.

Prima service en prima kwaliteit

Prima prijs kwaliteit� verhouding.� Producten worden netjes geleverd.

Goede service en ondersteuning bij het ontwerpen.

product was helemaal top. Service ook. Ik was verbaasd, ik had viltjes besteld voor mijn vakantie dat ze vorige week pas geleverd werden. Kan ook ook mijn verkeerde verwachting zijn geweest hoor.

Snelle reacties en gewoon alles 100 naar wens voor een mooie prijs Dikke aanrader

prettig concept, prettige prijs, goede uitvoering, wat wil je nog meer?

Uitstekende ervaring: de website werkt makkelijk, geen probleem om de viltjes te bestellen. Erg handig dat ze sjablonen bieden waarmee je de print precies goed uit kunt lijnen. De proefdruk bleek niet helemaal naar wens, maar in overleg met viltjes.nl is dat goed en snel opgelost, zodat de leverdatum niet hoefde te schuiven. Communicatie was prima. Het resultaat was geheel naar wens.

Prima verlopen

Snelle levering. Viltjes zien er goed uit en goede prijs.

Goed en mooi en� duidelijk Logo netjes verpakt een te vrede Klant

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

About Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl