Super snelle service tegen scherpe prijs

top service. fijne prijs kwaliteit verhouding.

Het meedenken heb ik als service zeer gewaardeerd

Bestelling is afgehaald.

De viltjes zien er goed uit. Levering was ook okay.

goede service en snelle service. Als je iets niet begrijpt en belt word je goed geholpen.

Super leuke onderzetters ik krijg ook veel complimenten dat ze de tekst op de viltjes zo leuk vinden .

Geweldig mooi, het enige wat ik jammer vond is dat 1 van de viltjes aan de buitenkant van de doos zat geplakt.

Bijzonder snelle service. Mooi ontwerp en een mooi eindresultaat.

vlotte levering viltjes. door foutje waren viltjes dubbel gedrukt, maar oplossing keurig en netjes afgehandeld SHAPPO en dank

snelle service goede kwaliteit

Mooie afdruk, goede snelle levering.

Lekker eenvoudig bestellen, snelle levering en geen tramelant, wat wil je meer

Heel veel keuze en een snelle levering.

de levering via GLS liep niet soepel konden het niet vinden , uiteindelijk pas 3 dagen later dan gepland geleverd. Service van Viltjes was heel goed.

Snel en een goed product

Alles picobello verzorgd Van order tot eindproduct

Niets op aan te merken. Perfect zelfs

Verder totaal niets op aan te merken. Vooral doorgaan zo�

Prima shop, gewoon goed, zoals het hoort

Levering supersnel

Voor herhaling vatbaar

De viltjes zitten super qua prijs. Prijs-kwaliteit kan je echter niet beter hebben.

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

About Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl