Mooie uitvoering en jullie denken goed mee cijfer 9

Helemaal top

Snelle aanpassing van het ontwerp, snelle levering. En twee kapotte biervilthouders werden zonder probleem en snel vervangen.

zeer snel en perfecte bedrukking

Werd prima en zeer professioneel door Diana geholpen. Ook hoe de viltjes verpakt waren met een voorbeeld op de verpakking� het zag er allemaal zeer verzorgd. een zeer tevreden klant

Super bedrijf. Communicatie is strak en kwaliteit stonden wij perplex van Echt een aanrader:)

Anel, adequaat en mooie kleurenopdruk

Hele goede service en een mooi product

Goed advies gekregen. Viltjes zijn geleverd volgens afspraak en van goede kwaliteit.

Prima levering, netjes op tijd, mal voor opmaak ronde viltjes klopt niet helemaal. De rand tot waar tekst mag staan lig een paar mm verder dan is aangegeven. Jammer nu heb ik een kleiner lettertype moeten gebruiken om veilig te zijn, terwijl dat zeker 3 punten hoger had gekund. Staat niet erg netjes nu. Service is ook prima. Als de mal ook goed was geweest had ik 3 maal 5 sterren gegeven.

Goed is goed, niks aan toe te voegen

Gewoon goed tegen een zeer scherpe prijs.

Alles naar wens

Goed product. En zeer tevreden�

Prima service en flexibiliteit

Niks aan toe te voegen Uitermate tevreden

Keurige producten, snelle en nette levering. Zonder er naar te vragen werden we zelfs gewezen op een speciale korting.

De service is echt super. Ik had mijn mail even niet in de gaten gehouden en de drukproef nog niet geaccordeerd. Ik werd gebeld door een medewerker of ik voor 12:00 uur de drukproef kon accorderen zodat de viltjes die dag naar de drukker konden. Levering viltjes was ook keurig, zelfs een dag eerder dan afgesproken. Drukwerk op de viltjes komt mooi uit. Viltjes niet zo dik maar absorberen wel goed

Snelle reactie met proefdruk; alles snel geleverd.

Levering en product is uitstekend. Wel wat onduidelijkheid bij drukproef dat had wat nauwkeuriger gemogen.

Vragen werden prima behandeld en zeer tevreden over eind product

Superservice en snel

Onze trouw uitnodigingen op een viltje laten drukken. Super mooi ontworpen En snelle levering. Top

Fijn dat er voor de bestelling het ��n en ander afgestemd kon worden

snelle service en behulpzaam met aanpassen ontwerp, zonder extra kosten. Top

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

About Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl