Sneller dan ik had verwacht

Aanpassen van ontwerp ging heel soepel. Verzending was ook snel en goed verzorge.

Ik had viltjes besteld voor een surprise feestje, maar door de paasdagen was ik vergeten dat er minder tijd was om de viltjes te leveren. Maar Viltjes.nl heeft er alles aan gedaan om op tijd te leveren Vriendelijk, snel en professioneel

Perfecte aflevering en service Blij mee

Niks op aan te merken, we zijn dik tevreden

Het was de eerste keer dat ik iets liet drukken in NL. Ik ben enorm blij met het resultaat. Ik beveel jullie met plezier dan ook aan, aan iedereen die er naar vraagt. Dank u wel.

De kleuren van de proef waren mooier dan uiteindelijk het viltje

Hele proces is netjes verlopen. De gratis service voor het ontwerpen is ook top, scheelde mij een hoop gedoe.

Goede service, snelle levering en degelijke producten

Precies zoals ik in gedachte had. Op de afgesproken dag geleverd en superservice

Keurige viltjes, op tijd geleverd.

Uitstekende service, stipte levering en perfecte uitvoering van mijn ontwerp. Heel voordelige prijszen.

Snelle levering en prima service

De viltjes zouden maandag komen, helaas heb ik ze een dag later pas ontvangen zonder enig bericht. Verder prima webshop en producten

Netjes afgehandeld. Prima product. Je kan wel een eerdere datum dan de minimale levertijd invullen op site. Dat is wat verwarrend.

viltjes zijn van uitstekende kwaliteit. De levering en de service waren goed.

snel top professioneel en vakkundig

Ik was de gelukkige die de prijs had gewonnen.......100 viltjes. Ze zijn erg mooi

Alles prima geregeld

Heb nu 2 keer viltjes besteld. Prijzen waren prima en ik had speciale wensen m.b.t. een snelle levertijd en ook deze zijn gerealiseerd. Prima service

Goede uitwisseling v��r het drukklaar maken en prima levering

Levert een betere kwaliteit dan verwacht, super

Snelle service. Super geholpen met het ontwerp. Snelle levering.

Het geleverde viltje was goed, maar niet gedrukt volgens afspraak. Na telefonisch contact hierover, wordt de order opnieuw gedrukt. Top service

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

About Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl