makkelijke website, goed resultaat, levering volgens afspraak

Makkelijk zelf ontwerpen in te voeren in de website, wordt volgens afspraak op tijd geleverd in stevige kartonnen doos. De prijs is ook OK.

Mooie viltjes

Snelle levering, mooie viltjes.

Net, correct, conform afspraak

Werd zelfs sneller geleverd als de indicatie die was afgegeven.

Helder bestelproces en prachtig resultaat!

Alles was helemaal naar wens.

Prima bedrijf met korte lijntjes!

Het is prettig samenwerken met en partij als Viltjes.nl

Ervaring is goed

Mijn ervaring is goed, de volgende keer bestel ik zeker weer bij jullie.

Duidelijke webshop met overzichtelijk prijzen. Goed verpakt en prima bezorgd.

Klantgericht en klantvriendelijk�

Klantgericht en klantvriendelijk bedrijf.

Een aanrader!

Snel en top geregeld! Een aanrader!

Goed en snel geholpen!

Goed en snel geholpen!

Blij mee!

Helemaal prima, klantgericht en snel. Ook heel fijn dat jullie telefonisch zo goed bereikbaar zijn!

Super!!

Snelle levering, gratis hulp met ontwerp en echt top kwaliteit tegen een mooie prijs. Heel tevreden, volgend jaar weer!

communicatie top

chat was fijn en duidelijk en snel gereageerd. Aanpassen proefdruk ging ook zonder problemen en verzending op tijd!

x

Super, echt een aanrader!

Vriendelijke mensen, snelle levering, scherpe prijs en een mooie kwaliteit!

x

Bestelling was er veel sneller...

Bestelling was er veel sneller dan verwacht. Ik had rekening gehouden met een langere levertijd en moest dan ook ineens thuis blijven voor het pakketje dat een dag later kwam. Uploaden van bestanden heeft een max van 15MB. Niet alleen per bestand, maar ook alle bestanden bij elkaar. (Voorkant/achterkant in mijn geval).

x

Top geregeld en denken met je mee bij�

Top geregeld en denken met je mee bij het ontwerpen. Dankjewel, echte aanrader!

16 Parallelweg

Tegelen 5931 PM

077 326 2002

About Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl