Vriendelijke en meedenkende mensen met prima gras

Het gazon voldoet volledig aan m’n wensen en is goed aangeslagen.

Overwegend positieve ervaringen

Prima graszoden, prima mest en een uitstekende service. De prijs van de DCM gazonmest is aan de hoge kant.

Belachelijk

Wie leverd nou weer op straat. Niet eens even op de parkeerplaats neee op straat waar auto's rijden.

Tijdje geleden graszoden weggehaald bij Topgazon. De graszoden waren van goede kwaliteit en zijn zeer mooi groen. Goed advies erbij gekregen van de medewerkers en ze stonden meteen klaar om ons te helpen met inladen. Aanrader

Makkelijk en snel

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Correct bedrijf wat afspraken na komt

Na aanleiding van het mooie warme weer, keurig een telefoontje dat ze niet gingen oogsten, en dat de levering een dag later werd

Snel geleverd goede kwaliteit

Ik kon de volgende dag mijn graszoden al ophalen. Verkoper is vriendelijke en staat open voor vragen en adviezen.

Slechte kwaliteit gazon

Ik kreeg gazon waarvan een kwart nu al helemaal geel bruin en dood is. Heb het gemeldt en er wordt niks mee gedaan. Geen oplossing geboden of een compensatie. Nu zit ik met een lelijk gazon in mijn tuin.

Top kwaliteit graszoden

Site is overzichtelijk en makkelijk. Graszoden opgehaald op locatie in Nooitgedacht. Daar werden we geholpen door vriendelijke man. Graszoden zijn van super kwaliteit. Zeker aanrader om hier graszoden te kopen

S He

The grass grows perfectly in my garden.

Professionele adviezen ,een mooi gazon

Behulpzaam, ook voor de kleine afnemer!

Behulpzaam, ook voor de kleine afnemer. Ik had slechts 16m2 nodig, maar werd voor mn gevoel even goed geholpen als een grotere afnemer. Ook werd ik geholpen met inladen.

Super tevreden!

Prima sevices, ons gras zou komen in een week dat het extreem warm was, werd netjes gebeld dat ze niet gingen leveren ivm de hitte en dat het de kwaliteit niet kon waarborgen..heel netjes! dus nieuwe dag afgesproken en super mooie graszoden geleverd gekregen.

Heel mooi gras, prima service

Graszoden besteld. Keurig bezorgd, de chauffeuse had er een flinke dobber aan om in t smalle straatje te komen maar heeft het toch maar geflikt. Graszoden direct verwerkt vanwege de hitte( 29 graden) en door de goede kwaliteit hebben we nu na 14 dagen een mooi groen gazon. Erg blij mee.

Mooie matten en duidelijke instructies

Bestelproces is duidelijk, goede communicatie toen een nieuw leverdatum overeengekomen moest worden door de warmte. Minpuntje was dat de transporteur ze voor het huis heeft afgeleverd en we ze allemaal handmatig achterom moesten sjouwen.

Waar jullie voor staan Top

Goede kwaliteit prettig geholpen

Aflevering van het gazon was slecht geregeld !

Werd een 16 meter combinatie gestuurd naar een woning met een vakantie park , wat ik duidelijk had aangegeven , moest de rollen 4x verplaatsten waardoor er veel gescheurd was !

Goed, vers gras. Keurig geleverd zelfs in de zomer.

Een van de weinige leveranciers die leveren tijdens de bouwvak, vandaar mijn keuze voor Topgazon. Bestelling online ging gemakkelijk en snel. De graszoden werden geleverd tot aan/in de tuin via brandgang achterom.

Supper alles volgens afspraak

Goed geholpen met goede adviezen. Alls geleverd volgens afspraak. Graszoden waren supper vers en mooi groen.

Aflevering volgens afspraak en uitgebreid advies over aanleg en verzorging de eerste periode

Zie boven

Goed bedrijf

Snel kunnen bestellen en snel en netjes geleverd. Half uur voor levering heeft chauffeur telefonisch contact opgenomen. Top

Heel goed !

Zeer goed.

Ik ben erg blij met topgazon. Behalve een goed product is hun service ook een dikke 10!!!

Gewoon goed

Heel tevreden, Alles precies gegaan zoals afgesproken. Door de chauffeur gebeld waar ik het wou hebben staan. Gras is prima.

Borgerderstraat 1 a

9449 PA Nooitgedacht

Over Topgazon

Topgazon is een bedrijf, die sinds 2007 bezig is om een hoge kwaliteit grasmat te leveren. Al onze graszoden worden volledig in eigen beheer gekweekt. Het land bewerken, inzaaien, onderhouden en oogsten wordt met eigen machines gedaan. Doordat wij dit in eigen beheer doen, kunnen wij snel schakelen en op de juiste momenten inzaaien. Onze voorkeur voor inzaaien, is in het najaar. Dit komt doordat de bodem nog zeer groeizaam is, maar de hoge temperaturen en de droogte (meestal) verleden tijd zijn. Na de groeiperiode van ongeveer 12 maanden, oogsten wij de graszoden in handzame afmetingen van 250 cm lang, 40 cm breed en 2 cm dik. Hierdoor heeft u bij elke rol 1 m2 in handen, die een gewicht bij zich draagt van ongeveer 18 kg.