Positief goed product

De kwaliteit van het gras is goed. Echter van de 21 stuks waren er 2 beschadigd. 1 zat een scheur in en 1 was op een derde val de rol door gesneden. De pallet was een hoek aan de onderkant uit. Compliment aan de vervoerder die de pallet, na veel moeite, heel afleverde op de gekozen plaats

goed en snel geholpen, vriendelijk

goed en snel geholpen, vriendelijk

prima levering

Lekker vroeg voor de deur, prima kwaliteit. laat de zomer maar komen

Top geregeld

Leveren volgens afspraak.

Op de afgesproken dag werd geleverd en fijn op tijd.

Goede ervaring

Op tijd geleverd van goede kwaliteit gras

Snel geleverd, nette prijs, mooi gras op een enkele beschadigde rol na.

Zie bovenstaande zin

Snel en correct geleverd

Besteld, betaald, uitstekend en snel geleverd, prima product.

Levering volgens afspraak, oplossing gericht bij klachten

Een aantal graszoden zaten vol gaten en hadden niet de gewenste dikte. Dit gemeld en werd direct goed en netjes afgehandeld.

Makkelijk bestellen

Levering gebeurde niet helemaal tot in de tuin, vanwege breedte pallet.

Mooi gras, niet te duur en prima geleverd.

Prachtige en stevige zoden.

Uitstekende service en stevige zoden. Altijd snel leverbaar.

Goede verwerking van de opdracht!

Juiste tijd geleverd. Op een goede manier Graszoden waren ook goed

Perfect grasmatje!

Super kwaliteit (mensen denken dat het kunstgras is) en prima service. Kon zonder problemen de levering een paar dagen uitstellen. Heel blij mee, aanrader!

super

super

mooi gazon, makkelijk te leggen

de chauffeur had geen moeite met een kleine omweg om het in de tuin te krijgen. dat vrijdagmiddag, zaterdagmiddag lag het gazon erin en dat is nu mooi groen. we hadden wat te veel en dat ligt nu in de kippenren.

Snelle levering.

Tot mijn verbazing werden de graszoden al heel erg vroeg in de ochtend geleverd waardoor ik lekker snel aan de slag kon. De graszoden zijn gemakkelijk neer te leggen.

Prima bedrijf

Bestelling geplaatst , stond klaar om op te halen , vriendelijk , dikke prima zeg ik

Drents groen.

Heldere en duidelijke manier van bestellen. Resultaat snelle levering door vriendelijke medewerker. De graszoden zijn vers en na het leggen een parel voor je tuin, zoals vele dingen in Drenthe een pareltje zijn. Kortom topkwaliteit! Drenthe is dus niet alleen om mooi te kunnen fietsen maar levert ook nog goede producten !

Goed product voor een goeie prijs.

Mooie zoden, makkelijk te leggen en goed van kwaliteit. Fijn in de communicatie en bezorging. Gazon ligt er na 2 weken erg goed bij! Mocht ik in de toekomst weer graszoden nodig hebben, bestel ik ze zeker weer bij Topgazon.

Snel geleverd, prachtige graszoden.

Er tevreden over ons nieuwe gazon. Geleverd op de afgesproken datum, eenvoudig en veilig betalen via iDeal. Zoals je het verwacht. Enige ‘verbeterpunt’ is een indicatie qua tijdstip van levering.

Prima, groeit hartstikke goed

Pakt snel aan nieuwe grond, binnen 2 weken al maaien

Goede prijs/kwaliteit. Zeer behulpzaam

Top graszoden

Super service en top zoden

Borgerderstraat 1 a

9449 PA Nooitgedacht

Over Topgazon

Topgazon is een bedrijf, die sinds 2007 bezig is om een hoge kwaliteit grasmat te leveren. Al onze graszoden worden volledig in eigen beheer gekweekt. Het land bewerken, inzaaien, onderhouden en oogsten wordt met eigen machines gedaan. Doordat wij dit in eigen beheer doen, kunnen wij snel schakelen en op de juiste momenten inzaaien. Onze voorkeur voor inzaaien, is in het najaar. Dit komt doordat de bodem nog zeer groeizaam is, maar de hoge temperaturen en de droogte (meestal) verleden tijd zijn. Na de groeiperiode van ongeveer 12 maanden, oogsten wij de graszoden in handzame afmetingen van 250 cm lang, 40 cm breed en 2 cm dik. Hierdoor heeft u bij elke rol 1 m2 in handen, die een gewicht bij zich draagt van ongeveer 18 kg.