Soepele afhandeling

Vriendelijk geholpen met de vele vragen die ik had

Snelle en duidelijke bezorging

Het ziet er nu het een paar weken is gegroeid echt prachtig uit.

Goede service, vriendelijke mensen

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en snelle levering.

Top geregeld!

Levering keurig volgens afspraak!

altijd prima voor elkaar

goede kwaliteit

Heb voor de tuin van mijn dochter en schoonzoon graszoden gehaald. Uitstekende kwaliteit

Vriendelijk personeel bij bestelling opnemen, vriendelijk personeel bij bezorging

Mooie, stevige en gezinde grasmat

Snelle service, goede hulp bij ophalen, goede kwaliteit. Ik ben heel tevreden

Fijne communicatie

Goed contact. Laagdrempelig. Kwaliteit nastrevend. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering. Super!

Fijn contact, snelle levering, fantastisch gras!

Ondanks het warme weer werden de graszoden op mijn gevraagde dag geleverd. Netjes uitgerold, het lag er weer strak in. Nu 2 weken verder groeit het als een malle! Het is goed aan het wortelen en onze tuin ligt er weer strak en netjes bij!

Top gras en mega snelle levering!

Piekfijn voor mekaar bij topgazon!

kwaliteit staat bovenaan

Topgazon belde me op om aan te geven dat ze de gaszoden niet wilden leveren; reden: het was te warm. Of ik moest een week wachten op de bestelling of ik kon de bestelling annuleren. Natuurlijk heb ik op de bestelling gewacht: het resultaat mocht er zijn! Dank

Mooi sterk gras!

Super blij met het gras! De levering verliep soepel. Ze wilden het ook plaatsen op de plek die voor ons het beste uitkwam (achterthuis). Aardige bezorger! Gras zag er goed uit! Prijs is ook goed!

Fantastisch geholpen

Ontzettend aardig en vriendelijk, Snelle levering. Ik ben zeer tevreden

Super gras en afspraak is afspraak.

top

mooie grasmat

Ongeveer 2 weken geleden zijn de "Premium" grasrollen aangekomen, precies zoals we hadden gevraagd via de order. 15 rolletjes op een euro-pallet (het is heel zwaar dus zorg voor een goed lekje voor de pallet. De grond onder het gazon hebben we met zo'n hand-onkruid-verwijder-klauw losgemaakt, bestrooid met gazonmest en dan de matten uitgerold, aangestampt en (afgestoken/losgestoken zover nodig) met een tuin-schepje. dat ging heel voorspoedig. elke avond met de tuinslang goed water geven de eerste twee weken. Het staat er nu heel mooi bij.

Juiste levering qwa tijd en dag

Top bedrijf, snelle en juiste levering van zoden

Prima uitleg van het hele proces. Snelle levering. En ook voor kleine oppervlaktes zeer geschikt.

Dit bedrijf neemt snel de telefoon op, geven prima advies. Ook als je eerder een afspraak gemaakt hebt over de bezorging en het komt niet goed uit, kun je zonder probleem een andere afspraak maken. We zijn super tevreden, mooi gras!

Prima graszoden, maar beperkt houdbaar

Doordat een fikse onweersbui de tuin blank had gezet konden we de graszoden pas de volgende dag leggen. Helaas is een deel van de zoden gaan broeien en is verloren gegaan. In de bijsluiter stond inderdaad dat de zoden dezelfde dag gelegd moesten worden, dus was het geen verrassing maar vooral jammer…

Snel geleverd, goede kwaliteit

Makkelijk geregeld online.

Uitstekende kwaliteit graszoden

De zoden werden keurig op tijd geleverd.

Snelle levering van mooi premium gras

Geleverd op de gewenste dag. Mooi gras wat snel worteld.

Snel en goede kwaliteit gtas

Behulpzaam. Snel en zorgvuldige behandeling en goede kwaliteit gras xiden

Borgerderstraat 1 a

9449 PA Nooitgedacht

Over Topgazon

Topgazon is een bedrijf, die sinds 2007 bezig is om een hoge kwaliteit grasmat te leveren. Al onze graszoden worden volledig in eigen beheer gekweekt. Het land bewerken, inzaaien, onderhouden en oogsten wordt met eigen machines gedaan. Doordat wij dit in eigen beheer doen, kunnen wij snel schakelen en op de juiste momenten inzaaien. Onze voorkeur voor inzaaien, is in het najaar. Dit komt doordat de bodem nog zeer groeizaam is, maar de hoge temperaturen en de droogte (meestal) verleden tijd zijn. Na de groeiperiode van ongeveer 12 maanden, oogsten wij de graszoden in handzame afmetingen van 250 cm lang, 40 cm breed en 2 cm dik. Hierdoor heeft u bij elke rol 1 m2 in handen, die een gewicht bij zich draagt van ongeveer 18 kg.