Top gras, top service.

Ze zijn erg behulpzaam en denken mee in oplossingen.

Levering volgens afspraak.

Zeer tevreden over levering en kwaliteit van de graszoden.

Mooie graszoden en netjes op tijd geleverd.

Ik snap de naam topgazon helemaal

Snelle levering en ziet er goed uit

Kan niet beter

Makkelijk te bestellen. Nette leverantie. Goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar. Vrgr Gerrit

Prachtig

Snelle levering. Het gras is echt prachtig. Groeit snel. Mooi groen. Zeker een aanrader!!

Topproduct, vriendelijke mensen, goede adviezen.

Gewoon heel goed. Website met veel heldere informatie en uitleg, supersimpel bestelproces, vriendelijke hulp bij het ophalen van de gazonrollen en goed advies bij de warme weersomstandigheden die op dat moment speelden. Van harte aanbevolen!

Top, zowel service, contact, gemak als kwaliteit en naleving afspraken.

Fijn. Top, zowel service, contact, gemak als kwaliteit en naleving afspraken. Voor herhaling vatbaar (alhoewel...... Het leggen van 750 m2 was best een werk ! Pffff........). Zie helaas wel na 1 week dat er wat onkruid doorheen komt. Jammer

uitstekend product

Een week geleden hebben we gras geplaatst, een week later ziet het erg mooi uit

Goede levering, mooi gras

Goede levering, mooi gras

Het is erg cool

Goede service . Mooie zoden

Mooi gazon snel geleverd. Wel wat bruine plekken.

Mooi gazon wat al snel na het leggen goed groeit. Had wel wat bruine plekken. Hoop dat dat nog bij trekt. Vond het wel wat krap geleverd qua hoeveelheid. Had extra besteld maar niks over, had net genoeg.

Goede communicatie en heel mooi gras

Fijn bedrijf, communicatie is helder en het gras is ook in perfecte staat geleverd

Super, top bedrijf

Geweldig bedrijf om zaken mee te doen.

Super gazon

Plezierig om mee te werken. super voor elkaar. Iedereen aan te raden.

Borgerderstraat 1 a

9449 PA Nooitgedacht

Over Topgazon

Topgazon is een bedrijf, die sinds 2007 bezig is om een hoge kwaliteit grasmat te leveren. Al onze graszoden worden volledig in eigen beheer gekweekt. Het land bewerken, inzaaien, onderhouden en oogsten wordt met eigen machines gedaan. Doordat wij dit in eigen beheer doen, kunnen wij snel schakelen en op de juiste momenten inzaaien. Onze voorkeur voor inzaaien, is in het najaar. Dit komt doordat de bodem nog zeer groeizaam is, maar de hoge temperaturen en de droogte (meestal) verleden tijd zijn. Na de groeiperiode van ongeveer 12 maanden, oogsten wij de graszoden in handzame afmetingen van 250 cm lang, 40 cm breed en 2 cm dik. Hierdoor heeft u bij elke rol 1 m2 in handen, die een gewicht bij zich draagt van ongeveer 18 kg.