Late levering

Een ruime maand, en weinig actieve communicatie daarover vanuit Schoonex. Maar uiteindelijk kwam de bestelling.

biezonder goed

zeer goed en krachtig

• Type product besteld Overig

snel en goed geleverd

zie boven

Tevreden met een maar..

Ik had graag direct geweten dat de items die ik besteldde niet direct leverbaar waren. uiteindelijk wel netjes dat ik terug ben gebeld met een datum wanneer het weer beschikbaar is dus goed opgepakt.

past perfect

top

Altijd goed

Altijd behulpzaam en goede adviezen

Fijne materialen Snelle levering

Behulpzaam

Persoon op kantoor ontzettend behulpzaam. Eindelijk es iemand die afspraken nakomt en zelfs terug belt. Dat is tegenwoordig een zeldzaamheid.

Zeer positief

Onderdeel besteld voor Kärcher schrobmachine. Bleek niet leverbaar, alternatief uitgezocht en aangeboden. Geleverd deel bleek goedkoper, na melding zeer vlot financieel afgehandeld.

leveringstijd

De bestelling werd deels geleverd. De rest werd een nabestelling. Op de website staat een levertijd van 3-5 dagen. Na 5 dagen nog geen levering. E mail gestuurd waar mijn bestelling blijft. Geen reactie ontvangen.

Oke

• Type product besteld Accessoire/toebehoor

Ik ben telefonisch goed geholpen

Alleen een aandacht punt voor jullie. Ik heb een mooie tapijtreiniger gekocht echt een top ding .heb me deurmat gedaan en toen wou ik me bank doen maar toen deed hij het niet meer het sproeientje deed het niet meer alles naar gelopen en netjes gebeld en toen nog niet .heb het slangetje naar het apparaat doorgeblazen en toen kwam er 2 stukjes rubber er uit en toen was hij weer goed.

• Type product besteld Machine

Goed en slecht

Goed en snel geregeld Alleen inpakken plakband naast de flap waar het moet dus doos aan één kant flap los kon helemaal open wonder dat de slang aan is gekomen

• Type product besteld Accessoire/toebehoor

snelle levering naar België.

snelle levering, product past perfect.

• Type product besteld Accessoire/toebehoor

Mooi bedrijf, vlotte mensen en snelle service

Mooi bedrijf, vlotte mensen en snelle en oplossingsgerichte service. Wat wens je nog meer.

• Type product besteld Accessoire/toebehoor

Prima product (20 ltr universeel reiniger), snel geleverd, redelijke prijs.

Snelle levering, juiste product

Snelle levering, juiste product

duidelijk

netjes geleverd

goed geregeld

duidelijke webshop , waar alle losse onderdelen te vinden / bestellen zijn . goede en nette service

Fijne producten.

Het product werd snel geleverd en de kwaliteit was goed.

alles is soepeltjes verlopen

Altijd perfect

Bestellen simpel en afleveren idem.

Over karcherproducten tevreden.

Jammer dat ik de karcher onderdelen niet kan ruilen of terug brengen bij een Karcherzaak in de buurt. Via internet is het erg omslachtig.

Meer dan uitstekende dienstverlening

Werd heel goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus en kon zelfs last minuten de bestelling nog aanpassen. Topservice!

Prima,

Makkelijk gebruik van de website, direct mail met bevestiging. Bezorging na 2 dagen, dus prima!

Einsteinweg 4

7741 KP Coevorden

Over Schoonex

Wij zijn al meer dan 30 jaar gespecialiseerd in verkoop en reparatie van reinigingssystemen met name op het gebied van het wereldmerk Kärcher. Deze jarenlange ervaring gebruiken we om onze klanten de beste oplossing te bieden, zowel online als offline. Hierbij gaan we altijd uit van onze belangrijkste kernwaarden: service en kwaliteit.