Onderdelen pasten perfect

Goede dienstverlening, snelle levering, nieuwe onderdelen van de stofzuiger doen goed hun werk

Goed service

Goed service, snel geleverd

• Type product besteld Accessoire/toebehoor

Snelle juiste levering van bestelde

Snelle levering van de bestelde vervangingsvraag voor mijn prof 20 jaar oude Kärcher hogedrukspuit.

Voldeed aan de verwachting

Ik vond het netjes dat er aangekondigd werd dat er wat vertraging was op het leveren van het borsteltje voor mijn stoomcleaner. Dat het om originele producten gaat is des te beter. Aliexpress was goedkoper, maar ik haat Chinese, illegale kopieën waar Aliexpress goed in is.

• Type product besteld Accessoire/toebehoor

duidelijke web shop snelle levering

overzichtelijke web shop en snelle levering. ik heb eens het verkeerde onderdeel besteld ik werd vriendelijk geholpen en het werd geregeld.

3 weken levertijd veel te lang

Op 28-3 2 kleine nozzles besteld, kan dus gewoon door de beievenbus. Na 12 dagen toch maar eens een mailtje er aan gewaagd om te vragen waar het bleef. Kreeg wel netjes gelijk mail terug dat het langer duurde. Op 18-4 product ontvangen

• Type product besteld Accessoire/toebehoor

Snelle service en een goede prijs

Ik heb een terras reiniger besteld en hij kwam snel binnen en voor een goede prijs.

Volgens afspraak geleverd

snel

Complete en snelle levering

Bestelling gedaan, volgende dag netjes bezorgd. Niets op aan te merken.

super snel

super snel

goed en snel

maar een klein zakje met 6 ringetjes en dan 7 euro verzendkosten betalen is wat veel kan ook via postnl en dan scheelt het 3 a 5 euro

Zeer goede ervaring met Schoonex

De bestelde stofzuiger had helaas een fabrieksfout. In overleg met een hele aardige medewerkster is er binnen een paar dagen een nieuwe stofzuiger opgestuurd. De service is super!!!

• Type product besteld Machine

Hele scherpe prijzen voor goede producten

Ik was verbaasd over de lage prijzen en was erg benieuwd naar de producten. De producten zijn precies als wat ik nodig heb, goed en sluitend op de huidige onderdelen.

perfect!!!!

Contact over status levering verliep leuk, andere leveringen op tijd. Webshop goed ingedeeld, en daarnaast ook telefonische ondersteuning mogelijk. Dit is zoals het zou moeten zijn.

• Type product besteld Accessoire/toebehoor

Schoonen doet wat ze zegt.

Product was goed verpakt.

• Type product besteld Accessoire/toebehoor

Fijn goed en snel geholpen

2 maal tot nu toe besteld bij deze webshop. Alles netjes en goed verpakt geleverd . En vooral ook heel snel.

• Type product besteld Accessoire/toebehoor

Snelle en goede levering, product zoals beschreven.

Matig

Afwerking en de totale prijs van het artikel zijn respectievelijk matig en onbehoorlijk duur

perfect geregeld

geen negatieve ervaring

• Type product besteld Machine

Goeie service en de juiste bestelde artikel ontvangen.

• Type product besteld N.v.t.

Zoals het hoi

Makkelijk om te bestellen, levering zoals staat aangegeven!

perfect

Duidelijke website, makkelijk bestellen en betalen. Kortom, perfect!!!

Einsteinweg 4

7741 KP Coevorden

Over Schoonex

Wij zijn al meer dan 30 jaar gespecialiseerd in verkoop en reparatie van reinigingssystemen met name op het gebied van het wereldmerk Kärcher. Deze jarenlange ervaring gebruiken we om onze klanten de beste oplossing te bieden, zowel online als offline. Hierbij gaan we altijd uit van onze belangrijkste kernwaarden: service en kwaliteit.