Quick delivery

Ordered on Wednesday and received the mat on Thursday

Papillon douchegordijn

Douchegordijn werd snel geleverd en zat in goeie verpakking. Opgehangen met de 12 hangers die er bij zaten. Tot nu waterdicht en hangt netjes hoor.

Geen aandacht geschonken aan mijn verzoek.

Ik had graag het pakket op een ander adres willen ontvangen, maar dat is dus niet gebeurd. Gr.

Goede producten en snelle service

Ik heb een douche stang en gordijn besteld via de website. Kwam snel binnen en heeft een mooie kwaliteit. Ben erg blij met mijn aankopen.

Perfecte service en snelle levering

Badmatjes besteld met daarop foto’s, zo gebeurt en ook snel in huis!

Snel in huis, gemakkelijk bestellen

Porducten snel in huis en eenvoudig in gebruik.

Het Goorke 39

4906 CZ Oosterhout

Over IFC Papillon

Papillon-Shop is de juiste webwinkel voor al uw badkamer- en keukenartikelen. Zij zorgen voor handige producten met de beste prijs. De bestelde Papillon producten proberen ze zo snel mogelijk bij u thuis af te leveren. Het jonge bedrijf is volop in ontwikkeling en is altijd op zoek naar de meest handige en nieuwste producten voor een betaalbare prijs. www.papillon-shop.nl