Onvoorstelbaar goede service!

Ik had een klein issue met onze compressor koelbox en na één email naar Hyckes, en later een kort aanvullend belletje werd het zonder enig probleem opgelost. Naast dat de koelbox super werkt staan ze ook voor wat ze verkopen.

Blij dat ik een koelbox van Hykes heb gekocht.

Na eerst een eenvoudig thermo-electrisch koelkastje voor de vakantie aangeschaft te hebben toch gaan twijfelen over de capaciteit hiervan bij hoge temperaturen. Uiteindelijk besloten een Hycooler Life 30 aan te schaffen gezien de temperaturen in Spanje en in een tent in de zon. Deze koelbox heeft niet teleurgesteld. Onder hoge buitentemperaturen koelbox perfect koel. Het geluid van de box heeft mij niet uit de slaap gehouden. Kortom: zeer tevreden en een aanrader.

HyFridge 85 mooie koelkast zeer stil en zuinig.

Deze compressor koelkast ingebouwd in een buscamper. Over het toestel zelf kan ik nog geen review geven omdat we hem net hebben en een paar keer aan gezet. De klantendienst en service waren prima, snelle levering. Bij rechtstreeks bestellen dan heb je I.P.V. 2 jaar garantie 3 jaar. Er moet wel rekening gehouden worden dat de deur 1,5 cm aan de schanierzijde naar buiten draait.

DUAL 40L geweldig apparaat

Snel teruggebeld door medewerker en perfecte uitleg van div types. Koelt en vriest na alle verwachtingen. Geluid ook acceptabel. Ook de standaard is perfect en een mooi design.

alles goed en zorgvuldig geregeld bij HYCKES

Er wordt snel gereageerd via WhatsApp en de telefoon wordt snel opgenomen. Bestelling verloopt eenvoudig en levering is de volgende dag. Als extra 3 jaar garantie i.p.v. 2 jaar.

Keurig geholpen

Goede producten en netjes te woord gestaan.

Gewoon perfect en super snel!!

Dit bedrijf laat zien dat het online bestellen vlekkeloos en zeer snel gaat. Hier kunnen anderen nog veel van leren.

Top koelbox, top klantenservice!

De koelbox (Hycooler Life 40) werkt perfect, dus dat alleen is al 5 sterren waard. De klantenservice is daarnaast bijzonder goed. Snel antwoord op mijn vraag, en een extra onderdeeltje wordt desgevraagd kosteloos toegestuurd! Chapeau!

Waanzinnig snelle en hulpvaardige klantendienst

Na enkele vergelijkingen de keuze gemaakt om een hycooler dual 40 aan te kopen. Over het toestel zelf kan ik nog geen review geven maar de klantendienst en service waren top. ( Merci Martijn voor de hulp) Gisteren een vraag gesteld via het contactformulier en binnen de 5 minuten een compleet en vriendelijk antwoord gekregen. Als hun levering even snel is als hun klantendienst wordt het toestel geleverd nog voor ik de bestelling heb afgerond. :-) Qua ervaring en klantvriendelijkheid kunnen andere bedrijven hier nog iets van leren. Nog enkele andere vragen gesteld en altijd onmiddellijk antwoord gehad. Dit heeft mij ook mee overtuigd om het toestel rechtstreeks bij hun aan te kopen. En nu hopen dat het toestel even goed is als het bedrijf zelf, maar het heeft mij wel vertrouwen gegeven.

TOP, reageren erg snel op de app.

Erg fijn en eerlijk ook de retour zending tot nu erg fijn. Beveel dit merk en team erg aan. TOPPER.

Life 40 maakt veel geluid

Vandaag op aanraden van medewerker de with the Life 40 gekocht. Deze maakt echt veel meer geluid dan domestic of tristar. Denk goed na als je in de buurt van de ding bent. Hij maakt echt veel meer geluid dan andere merken, is heel erg jammer want hij koelt geweldig.

Goede uitleg

Goed advies en antwoord op mijn vragen

Verdunplein 17 Unit E0168

5627 SZ Eindhoven

Over Hyckes B.V.

Hyckes, experience more - Hyckes is een jong merk met een vooruitstrevend karakter. Wij richten ons met onze producten op mensen met een actieve levensstijl. Met ruim 20 jaar ervaring ontwikkelen we slimme producten voorzien van de laatste technologie, waarbij gebruiksgemak voorop staat. Je bestelling wordt direct vanuit ons eigen magazijn bij jou thuis geleverd. Zo ben je verzekerd van een snelle levering en eerlijke prijs, rechtstreeks van de makers. Omdat we net zoveel van het buitenleven houden als jij, vinden we het belangrijk ons steentje bij te dragen aan het veranderende klimaat. Al onze koelapparaten zijn voorzien van natuurlijk koudemiddel en vrij van schadelijke stoffen die de ozonlaag aantasten of bijdragen aan het broeikaseffect. In combinatie met intelligente variabele compressoren besparen we zo tot wel 50% stroom. Goed voor het milieu én jouw portemonnee. Met Hyckes geniet je onbezorgd van de dingen die jij het liefste doet!