Zeer vakkundig en professioneel

Ben heel snel en vakkundig geholpen. Er word direct gereageerd en komt zijn afspraken na. Het eindresultaat is heel mooi geworden. Echt een aanrader!!

Gewoon weer een nieuwe keuken.

We hebben voor de tweede keer een keuken laten wrappen door Edwin en zijn wederom erg blij met het resultaat.

Heel tevreden!

De communicatie met Edwin verliep makkelijk en to the point. Het wrappen verliep vlot, Edwin werkt netjes en secuur. De keuken ziet eruit als nieuw en heeft in een ochtend tijd een mooie make over gekregen. Wij zijn blij met het resultaat!

Net werk afgeleverd en afspraken zijn nagekomen

Goede ervaring!

In een ochtend een ‘nieuwe’ keuken

Prima service en goed uitgevoerd. Ook in de voorbereiding al meegedacht en meegewerkt door Edwin, waarvoor dank ! Daarna in een ochtend de keuken voorzien van een volledig nieuwe uitstraling.

Top kwaliteit met zeer luxe uitstraling

Edwin heeft binnen 1 dag onze 15 jaar oude keuken weer een mooie en moderne uitstraling gegeven. Op en top vakwerk en ontzettend vriendelijk geholpen.

Geweldig resultaat in één dag.

Aardige mensen, vakkundig en snel.

Gewoon super geregeld

Bij de inmeet afspraak kwamen ze met ideeën zoals de plint in een andere kleur mee te nemen. Korte lijnen en duidelijke afspraken. Snel geregeld allemaal en in nog geen dag helemaal klaar inclusief nieuwe handgrepen monteren.

Uitstekend werk geleverd

Maken goede afspraken en komen die ook na. Keurig werk afgeleverd. Ik ben heel tevreden.

Snelle reactie en netjes gewerkt!

Nadat ik het team van Sticky Decoration een appje met foto's stuurde, had ik de offerte snel binnen en de afspraak voor het inmeten zo gemaakt. Fijn dat er korte lijntjes zijn. Inmeten was zo gepiept, het uitzoeken van de kleuren was een hele uitdaging. In 1 dag heeft de keuken een update gekregen waardoor wij nu wel blij zijn met de keuken.

Geqeldig

Prima service en kwaliteit

Vriendelijk en kundig

Sticky decoration werkt zeer professioneel. Communicatie verloopt goed. En ze willen echt dat je tevreden bent. Zeer tevreden mee.

Goed Bedrijf!

na de aanvraag werd er snel geschakeld. Inmiddels heb ik een 'nieuwe keuken' waar ik heel blij mee ben..... Waarom zou je je keuken geen 2de leven geven als de keueken technisch gezien nog in een goed staat is !

Mijn keuken is naar mijn zin.Goede en snelle service.

In een ochtend een nieuwe keuken!

Mooi afgewerkt!

Goede communicatie, redelijke prijs, ruime keuze en mooi afgewerkt!

redelijk goed

Ik ben redelijk tevreden, er zaten schoonheidsfouten in en zijn meteen verholpen.

Geweldig super blij met het resultaat!!

Voor dit geld heb je géén nieuwe keuken, en we zijn erg blij dat we het gedaan hebben, we hebben een losse koelkast staan en die hebben we ook in de zelfde kleur mee laten wrappen,super mooi gedaan. Ik heb ook de voor en na foto's op Facebook gezet en kregen alleen maar leuke reacties #Trots

Het resultaat is geweldig en Edwin is een heel prettige vent die afspraken nakomt.

Ik heb gewoon een nieuwe keuken!

Heel blij met mijn gewrapte keuken van Sticky Decoration. Ik ben zo blij dat ik mijn keuken heb laten wrappen ipv een nieuwe keuken te kopen. Scheelt me heel veel tijd, moeite en vooral geld. Ze hebben het heel mooi gemaakt en de communicatie is snel, vriendelijk en professioneel. Echt vakwerk geleverd.

Mijn kast is als nieuw geworden. Geweldig

Erg blij met het resultaat

Snelle en goede levering. Werken vlot door en hebben daar ook professionele apparatuur/gereedschappen voor.

Netjes en vriendelijk

Keuken gewrapt , in olijfgroen, het ziet er fantastisch uit, kan deze firma erg aanbevelen, ze werken heel netjes, ruimen alles op , echt top .

Net en goed werk afgeleverd ben tevreden

Facetlaan 53

2665 NR Bleiswijk