Weer als nieuw!

Onze keuken ziet er weer uit als nieuw. En dat binnen een dag. Prima en snelle service! Een prettig bedrijf.

Nette vriendelijke persoon met veel ervaring

goede vriendelijke service zeer bekwaam.

De keuken ziet er perfect uit!!

Alles is keurig verzorgd en alle afspraken correct afgehandeld!!

Super tevreden

Wij zijn super tevreden met de folie die is aangebracht in de keuken! Van een hoogglans bruin naar een mat zwarte folie, echt een super verbetering! Geen plekjes of slechte hoekjes ontdekt.

Koelkast is nog mooier dan mijn verwachting!!!

Nette snelle communicatie. Prijs/kwaliteit....perfect!!!

Zeer tevreden.

Mijn ervaring met Sticky Decoration is zeer positief. Efficiënte communicatie, vlotte offerte en opvolging, het werk op locatie verliep zonder problemen en sneller dan ik had verwacht. Geen rommel, en ik heb er een mooie modernere keuken aan overgehouden.

Hiede service, snelle reacties, vakmanschap, klantvriendelijk

Heel tevreden met het mooie en snelle werk van Edwin

We zullen jullie werk zeker promoten en aanbevelen.

Prachtig geworden

Ik ben meer dan tevreden, en geniet dagelijks van mijn mooie nieuwe kast.

Vakmensen die snel een prachtig resultaat leveren

Fijn team dat snel werkt. Ik ben erg blij met het resultaat.

Goede service en prachtig resultaat !

Offerte vooraf klopte met de precieze berekening, steeds snel antwoord en een heel mooi resultaat, dus ik ben er heel tevreden en blij mee!

Perfect!

Goede service. Het resultaat van de keukenwrap is mega! Het ziet er super mooi uit en voelt kwalitatief goed. Voor een mooie prijs hebben wij een zo goed als nieuwe keuken!

Prettige samenwerking,goed personeel.

Leuke vriendelijke dame, Ging gelijk aan de slag,en leverde vakwerk.

Mijn keuken make-over is helemaal geslaagd.

Mijn keuken is supermooi geworden. Heel klein foutje is na 5 dagen al opgelost en toen is tegelijkertijd m’n deur van de koelkast die wat scheef zat ook nog hersteld! Super service!

Helemaal topp!!!

Snel, nauwkeurig. Goede prijs/kwaliteit en prachtig eind resultaat. Lijkt een nieuwe keuken

Kastdeur zo goed als nieuw en perfecte service

De middelste kastdeur van mijn inloop kast was beschadigd. Na 1 mailtje had ik al samples in huis. En nu lijkt mijn kast weer als nieuw. Top service

Goede kwaliteit en vriendelijk.

Mooi en goed resultaat. We zijn zeer tevreden.

Edwin is eerst aan huis gekomen om in te meten en de opties door te spreken. Later zijn er op verzoek nog grotere stukken samples toegestuurd. Vrij snel konden we al een afspraak inplannen en de montage is ook super mooi gedaan. Je kunt het veel geld vinden, maar in vergelijking tot anderen op de markt is dit zeker niet de duurste en het is goedkoper dan een nieuwe keuken. Communicatie verliep prettig.

Wat een top bedrijf! Communicatie is heel goed en makkelijk! Ze denken mee met alles en ik ben zó ontzettend blij met mijn ‘nieuwe’ keuken! Heel veel complimenten aan Dennis en Lotte, stickydecorations is een super bedrijf!

Super goed

Goede service en advies! Keuken is als nieuw! Een aanrader!

Super blij met het eindresultaat! Echt een aanrader

X

Heel tevreden

Wij zijn super tevreden met onze ‘nieuwe’ keuken. Een fijn bedrijf om mee samen te werken komen alle afspraken na. Prijs kwaliteit is top !!!

Goede service, mooi eindresultaat!

Helder en duidelijk info betreft, aanvraag, inmeten, kosten en uitvoering.

Vanaf eerste contact was bij ons al sprake van een vorm vertrouwen. De duidelijkheid van uitleg in alle fases van het project. De uitvoering met al zijn activiteiten, waren in overeenstemming zoals besproken en uitgelegd. De kwaliteit van het van het 'wrappen' van de lossen panelen, open hoekkastje en de overige delen van de gehele keuken is van een heel goede kwaliteit. Wij zijn bijzonder tevreden over de contacten en uitvoering met Sticky Decoration.

Top!! In 1 dag een hele nieuwe keuken.

Ontzettend blij met de nieuwe look van onze keuken. In 1 dag zijn de deurtjes gewrapt. Zeer kundig en netjes. Advies om nieuwe greepjes te bestellen was ook een heel goed idee. We zijn zeer blij met het resultaat.

Facetlaan 53

2665 NR Bleiswijk