Goed contact, mooi resultaat

Wij hebben weer een nieuwe keuken! Heel leuk dat een ander kleurtje zo'n fris en vernieuwend effect kan hebben. Het aanbrengen van de laag is goed gegaan, maar een paar kleine puntjes moesten hersteld worden. Dat is heel snel en goed geregeld. Prijs-kwaliteit helemaal in orde.

Een bedrijf waar je afspraken mee kan maken en nog klant gericht is! Top!

Heel mooi

Super mooi geworden. Lijkt weer als nieuw! Heel netjes gewerkt

Goede service!

Netjes en snel werk! En in een paar uur tijd een hele andere keuken!

Geweldige service. Heel blij met mijn nieuwe keuken

Communicatie is top Service geweldig Aanbeveling !!!

Prachtig resultaat

Goede prijs, goede afspraken en goed werk. Ik ben erg blij met het resultaat

Snelle en mooie levering

Vriendelijk personeel. Er is rustig en netjes gewerkt. We zijn weg tevreden met onze opgeknapte keuken!

Correct vooraf en prima afhandeling

Offerte was snel en duidelijk. Verandering achteraf werd meteen overgenomen met evt meer kosten. Alles betrouwbaar verlopen. Planning snel en afhandeling binnen de afgesproken tijd. Zeker een aanbeveling

Zeer goed , snelle offerte en afspraak voor uitvoering

Bij ons kwam bij een paar deurtjes tijdens het aan brengen van de folie de oude blanke lak laag los . Er werd gevraagd of ik de blanke laag kon verwijderen om een nieuwe afspraak te maken om het werk af te maken . Ook hier werd weer snel en zonder commentaar een nieuwe afspraak gemaakt.

Mooi netjes en professioneel

Ze werk netjes en professioneel en fit bedrijf is echt aan te raden . Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken

Score: 10

Snelle offerte-goede prijs- vriendelijk en vakkundig monteur en een prachtig resultaat zeker een aanrader

Score: 10

Een vakman die doet wat hij beloofd

Score: 10

Netjes en precies gewerkt.

Score: 10

Goed overleg van te voren middels mailcontact. Keuken ziet eruit als nieuw.

Score: 10

Een aanrader super contact, vriendelijk, vakbewaam, resultaten heeft ons zeer verrast. De zeer vriendelijke jonge dame die de keuken heeft bestikkert was een vak vrouw, prijs kwaliteit was top

Score: 10

Het goede service! Ze denken mee en leveren uitstekend werk! Ik heb het als zeer prettig ervaren.

Score: 10

Goede service, snelle reactie op vragen via de mail. Prachtig resultaat!

Score: 10

Goede service, mooie prijs, ze kunnen snel langskomen. Goede vakmensen

goeie service

Score: 10

Zoals je het zou willen.

Score: 10

Top service en aflevering tegen een prima prijs. Vriendelijk en zijn zelf tevreden en klaar als de klant tevreden is. Prima bedrijf.

Score: 10

Hele vriendelijke medewerkers en erg professioneel. We kregen antwoord op alle gestelde vragen.

Facetlaan 53

2665 NR Bleiswijk