Score: 8

De opmeting ging snel, we hoefden niet lang op het moment te wachten dat ze kwamen en het wrappen is vakkundig gedaan door een aardig iemand met ervaring. Ook liet hij onze keuken opgeruimd en schoon achter. Kortom, een aanrader Sticky Decoration.nl !!

Score: 10

Goed advies en zeer goed gedaan met onze kleine stadskeuken! Het knapt ongelofelijk op met de wrap. Secuur gewerkt en vriendelijk contact van begin tot eind van het traject. Wij zijn erg blij!

Score: 10

Wordt netjes en snel gewerkt.Eindresultaat is super.

Score: 10

professionele aanpak, uitvoering en resultaat

Score: 10

Goede prijs pracht werk en vriendelijke mensen, Service uitstekend

Score: 8

Snelle levering en snel contact.

Score: 10

Net, snel en tegen een goede prijs!

Score: 10

ze hebben van een hele oude keuken wen gloednieuwe keuken gemaakt, hij is prachtig!!!! en een hele goede service en leuke communicatie... echt een aanrader

Score: 10

Vragen duidelijk en goed beantwoord,perfekte monteur en heel netjes

Score: 4

Ik vond de kleur op de website niet goed overeenkomen met de werkelijkheid.

Score: 10

Zeer goede service echt een aanrader. Denken mee met de klant en geven goed advies. Leveren snel.

Score: 2

Het zelf bestikkeren van de deur met een stikker van ruim 2 meter lang en 1 meter breed is een onmogelijke opgave voor een ongetraind persoon. Dit heb ik nu aan den lijve ondervonden. Het is mij dus niet gelukt en de sticker is kapot gegaan. Zonde van het geld en met een hoop frustratie heb ik nog niet wat ik wilde.

Score: 10

Alles prima gecontroleerd. Gebeld om print te controleren want foto bij bestelling was zwart. Handleiding had ik niet gevonden maar binnen 20 min reactie op mijn mail. Kortom. Prima service !

Score: 8

Het kwam wat gekreukt uit de doos, maar nu het geplakt is zie je daar weinig meer van. Mooie kwaliteit, mooie details, mooie kleuren. Het was makkelijk te verwerken.

Score: 10

Goede service, algemene indruk goed, erg blij met resultaat.

Vlot bestelproces

Score: 4

Print is niet duidelijk en niet in de juiste verhouding. Een schroefje is bijvoorbeeld 3 cm.. had er wat meer van verwacht, helaas geen goede keuze.

Facetlaan 53

2665 NR Bleiswijk