Score: 2

Geweldige service !!!!

Score: 10

Prachtige stickers,snel geleverd. Wel moeilijk om zelf op te plakken,wij hebben dat op de deur van de waskeuken gedaan,is dan vrij groot.

Score: 10

Snelle levering en er wordt precies datgene geleverd wat besteld is!

Score: 10

Prima sevice en kwaliteit.

Score: 8

Goede service bij foute verzending

Score: 10

snelle levering, goed verpakt en heel mooi materiaal wat goed te plakken is.

Score: 10

snelle levering, goede kwaliteit .

Score: 10

Snel geleverd, mooie print. Precies zoals ik hoopte dat het zou worden. Niet duur

Score: 10

Super klantenservice. Had geen goede foto’s gekozen. Klantenservice nam contact met me op en heeft geduldig op een nieuwe keuze gewacht. Binnen 2 dagen had ik de bestelling al ontvangen! Behang is van zeer goede kwaliteit, niet te dun zoals het meeste fotobehang.

Score: 10

Mijn foto is door hun verwerkt tot een mooi behang. De bestelling van A tot Z ging snel. 3 dagen later had ik het behang al in bezit. En nu is mojn muur klaar. Ja ik ben zeer tevreden en ik beveel Sticky Decoration aan. Top service. Top bedrijf.

Score: 10

Omdat6 de kwaliteit en service heel goed zijn. En wat ik besteld heb ziet er ook uit zoals ik verwacht had.

Score: 8

Makkelijke bestelling en snelle levering

Score: 10

Snelle levering in zwakke verpakking. De wandsticker was daardoor beschadigd. Met één e-mailtje was het opgelost. Er werd direct een nieuwe wandsticker gemaakt.

Score: 6

Score: 10

Snelle levering, gemakkelijk te hangen, goede kwaliteit en zeeeer mooi, wij zijn super content

Score: 10

Snel goed product goed verzorgd

Score: 8

Snel en vakkundig, zorg wel dat je de foto's in een hoge resolutie verstuurd.

Facetlaan 53

2665 NR Bleiswijk