Het wordt goed uitgelegd

Het werdt snel en goed uit gelegd

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Albert legt het allemaal perfect “betrokken” uit!

slechte tijd verdeling

We kregen van 8 tot 12 uur uitleg over 4 hoofdstukken. Met heel veel onnodige informatie. En van 13 uur tot 14 uur worden er de resterende 8 hoofdstukken in sneltrein, vaart, zonder veel extra informatie voor gelezen.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Het was een duidelijke training op een goed tempo. Goeie, duidelijke opbouw met veel interactie.

Ik kan onze instructeur van harte aanbevelen. Hij had een goed contact met de groep, wist waar hij het over had en hield de boel scherp met humor en vragen naar de groep.

Mooie duidelijke E-learning

De E-learning is heel duidelijk opgezet. per hoofdstuk een gedeelte theorie gevolgd door een aantal vragen waardoor het leuk is om de e-learning te doorlopen. Daarnaast kan je met een simpel mailtje een nieuwe code aanvragen om nogmaals te oefenen. Met een kleine investering qua tijd geslaagd voor het examen met een score van 93%

Erg goed

Alles goed geregeld

Top vent die docent

Hele nette aardige keurig duidelijk leraar uit Barneveld. En mooie locatie binnen een gemeenschap. God was erbij, mischien ben ik daarom.wel.in 1x geslaagd

prima cursus

Goede e-learning, zinvolle cursusochtend.

Uitstekend bevallen

Goeie duidelijke en overzichtelijke begrijpelijke uitleg van de lesstof. Fijne instructeur en fijne examinator.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goed georganiseerde leerzame dag.

Vooraf krijgt met online de mogelijkheid om de lesstof te bestuderen. Op de dag zelf wordt alles nogmaals doorgenomen met de leraar. Daarna wordt er geoefend met een proefexamen zodat je weet wat je kunt verwachten. Uiteindelijk ruim geslaagd!!

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goed geregeld, ik kon snel terecht op een locatie in de buurt.

Ik Kon me VCA snel en makkelijk inplannen, instructeur was goed. E-Learning kon wel wat beter en uitgebreider.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Zeer goede ervaring en uitleg van de docent Albert

Goede keuze

Fijne locatie

Fijne locatie en aardige mensen, alles verliep soepel

Goed geregeld!

Goede stampwijze

Vca basis was verlopen dus nu opgegeven voor vca vol en deze zonder leren met 84 punten behaald

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goede organisatie, wel duidelijker aangeven wat cursist zou moeten leren

In examen zouden meerdere afbeeldingen van de betreffende situaties verwerkt mogen worden.

Was goed duidelijk

Raad het iederen aan

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Overzichtelijk, makkelijk nederlands, ondersteunende vragen.

De uiteenzetting van het les materiaal heel duidelijk en begrijpelijk. De denk vragen prikken de hersenen zeker in de goeie richting, vooral met de praktische vragen.

goed georganiseeerd

Prettig online E-Learning omgeving waar je op jou moment weer verder kunt gaan waar je bent gebleven.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Ben je opzoek naar een goede cursusdag ondanks de taaie VCA kost dag van 08.00 - 14.00 uur les met proefexamen dan kan ik dit bedrijf van Harte aanbevelen. Ik melde mij op het laatste moment aan met de e-learning voorbereiding voor de cursusdag is dit goed te doen. Fijn bedrijf met goede behulpzame mensen.

Super fijne docent

Ik heb zelf een gehoorproblemen, docent heeft een fijne luide stem.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

snel en makkelijk te regelen

verder weinig over te zegen.

Duidelijke uitleg

Ik heb een goede lescursus dag gehad. Goede en duidelijke uitleg met veel praktijk voorbeelden. Het enigste nadeel was dat de dag heel erg VCA-Basis georiënteerd was dus ik mistte wat uitdaging betreft het oefenen voor het echte examen van VCA-Vol waar de vragen vele male lastiger waren.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goede duidelijke cursus! Maak de e-learning vooraf en je bent al op de helft. Albert gaf goed les! Proefexamen was waardeloos. Aan het einde klikt je klaar en sta je weer aan het begin van de 70 vragen. je hebt er niks aan! Desondanks in één keer geslaagd voor de VCA VOL

Toppy

Aardige meneer

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

085 0667401

Over in1keerVCA.nl

in1keerVCA.nl is één van de grootste VCA opleiders in Nederland met een compleet en divers aanbod aan mogelijkheden om uw VCA diploma te halen. in1keerVCA.nl heeft ruim 25 opleidingslocaties en ruim 70 examenlocaties in Nederland. U kunt bij ons terecht voor een dagcursus + examen, e-learning + examen of alleen een examen. Alle cursussen en examens bieden we aan in diverse talen.