Het werkte allemaal zoals verwacht

Ik heb alleen de e-learning gedaan om daarna het VCA-VOL examen te maken. Het leek erop dat de stof gericht was op het gewone VCA examen. Dat kwam door het oefenexamen waarin ik toch wat ander soort vragen kreeg. Bij het examen worden erg kleine laptops gebruikt en ondanks mijn leesbril had ik soms moeite om het plaatje goed te kunnen beoordelen. Maar gewoon geslaagd en steeds goed geinformeerd via e-mail.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Prettige dagindeling, goede uitleg, zodat slagen bijna gegarandeerd is.

Prima begeleiding

Fijne manier van les geven ,top instructeur!!

Goed geregeld

Locatie is mooi en organiseren is prima. Wel een minpunt is lastig parkeerplaats te vinden.

Inderdaad in 1 keer mijn VCA VOL behaald. Goede oefeningen en oefen examen

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Fijne leraar doe het heel goed uitlegt

Helder en duidelijk

Keurig georganiseerd geheel weinig tot niets op aan te merken

Volle informatieve dag

Een (te)volle dag met informatie welke in rap tempo wordt doorgelopen. VIL VCU is een paar dia's extra 'lezen' voor de kandidaten. Qua gevoel weinig tijd voor opschrijven van de stof. Tijd voor overleg met gehele klas, duidelijke aanwijzingen voor wat van belang is voor het examen. En duidelijke uitleg over het examen zelf. Fijne indeling van de dag met pauzesen lesblokken.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Zeer goede organisatie en een top uitleg

Ales was heel goed georganiseerd en we hadden de uitleg van een zeer vriendelijk en duidelijk sprekende man uit Barneveld gehad. (Ik weet zo even niet meer zijn naam) ook de lunch was heel goed geregeld en iedereen heeft volgens mij zijn diploma gehaald.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Ik ben in een keer geslaagd.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goed maar proefexamen werkt voor geen meter

Goede duidelijke cursus al zou en een hulp functie op logen zitten. De vragen worden nml niet altijd in de les geleerd. Proefexamen, al dan niet hun verantwoordelijkheid zijn ze toch degene die het via een link aanbieden, was waardeloos. Aan het einde klikt je klaar en sta je weer aan het begin van de 70 vragen. Okay nog een keer, aan het einde een foutmelding dus weer niks.

Super !!!

Fraanje is een goede leermeester die veel vragen stelt zomaar uit de vorige behandelde les wat zeer leerzaam is !! En geeft goede tips waar je acht op moet geven " een gouden kerel"

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

De cursus was “to the point”!

Gunstige locatie, een prettige instructeur, duidelijk en directe theorie met relevante ervaringen van de instructeur.

Goed.

De dag geheel goed gebracht. Zeker niet saai.

Leuke les, goede uitleg

Makkelijke e-learning, en goede les gegeven door Albert. Hierdoor was het examen een makkie, binnen 10 minuten klaar.

Top bedrijf

Vorige week vol vca examen gedaan bij aankomst stond er koffie klaar en de examinator ook alles goed duidelijk uitgelegd voor het examen begon zeer vriendelijke mensen die daar werken.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

very much professional and proactive

I have been invited for test in VCA** and the tutor was very professional and proactive, she helped me to understand the questions sometimes not perfectly translated from Dutch to English. Appreciated her effort towards all the classroom guys interviewed.

• Ci consiglieresti? Si
  • Si

strak georganiseerd

goede ontvangst, check op ID, goede koffie, bij entree nogmaals ID check. uitleg in het Nederlands en Engels, snelle voorlopige uitslag, dag er na diploma ontvangen.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goede materialen en goede uitleg

Fijne uitleg en goed op de rit

Een aanrader…

Duidelijke instructeur die het (ondanks dat heel veel lesstof is) heel goed overbrengt.

Matige e-learning.

Ieder hoofdstuk is niet meer dan een muur aan tekst. De te leren materie wordt maar zelden ondersteund met beeldmateriaal of spraakmakende cases. De vragen tussendoor zijn regelmatig vrij te interpreteren. Een sterk 'teaching towards the test' mentaliteit is aanwezig. Er wordt enkel een externe oefentoets aangeboden, welke op het moment van afname niet goed werkte. Het te leren materiaal kan alleen per hoofdstuk worden opgezocht, er is geen zoekfunctie, Dit maakt het soms lastig om te bedenken waar info terug te vinden is. Ik heb het examen ruim behaald, maar op deze manier is deze e-learning niet veel meer dan een veredelde powerpointpresentatie, en raad ik hem dan ook niet aan voor mensen die wat meer moeite hebben bij het leren, onthouden en doorgronden van de leerstof.

Perfecte uitleg genoeg info

Er is hierbij genoeg informatie verteld over alles wat je moet weten, zeker een aanraden en je zult het er makkelijk door halen!

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goed en duidelijk les gehad,een aanrader.

Duidelijk les goede voorbeelden heb er echt wat aan gehad en kan weer 10 jaar door. Moet nog wel mijn plastic pasje ontvangen.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Albert ! De man die in het lokaal les aan het geven was , doe het zo leuk en breng alles duidelijk over. Ga zo door topper

Beter kan het niet

Uitleg overbrengen is uitstekend.. Ervaring hebben ze duidelijk te merken.

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

085 0667401

Over in1keerVCA.nl

in1keerVCA.nl is één van de grootste VCA opleiders in Nederland met een compleet en divers aanbod aan mogelijkheden om uw VCA diploma te halen. in1keerVCA.nl heeft ruim 25 opleidingslocaties en ruim 70 examenlocaties in Nederland. U kunt bij ons terecht voor een dagcursus + examen, e-learning + examen of alleen een examen. Alle cursussen en examens bieden we aan in diverse talen.