Super en ruim veel aandacht en plezier

Ik heb zeer van genoten alleen was het eten voor mij op gelukkig had ik een brood in me tas en drinken en later Had ik. Ook wat drinken gekregen uiteindelijk geslaagd was wel pittig maar dat wil zeggen dat niet iedereen het kan alleen de veiligste

Duidelijke les. En netjes verzorgd

Goede snelle service

Best snel en duidelijk

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

De theorie lessen van de online sessies zijn goed verwoord. Ook is het aangenaam gebruik te maken van het online platform.

beste gelopen

goed geregeld

Goed opleiding.

Een goede en gedegen opleiding. Ik was er voor de vca . En heb het als zeer prettig ervaren. Goede uitleg helder en duidelijk.

ik zal iedereen aanbevelen

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Snelle cursus en zeker te doen!

De instructeur/cursusleider heeft ons goed voorbereid op de ochtend voor het examen..... Ik adviseer echter wel om thuis de e-learning te volgen en het proefexamen te doen voor dat je uiteindelijk de dag met het examen gaat doen. Als leerstof en de soort vraagstelling heb ik er veel aan gehad! De huisvesting en de lunch stelde helaas niet veel voor.... Een warm buurthuis lokaal zonder airco en een vooraf gemaakt lunchpakketje was wat ik aantrof. Voor de €289,- die ik moest betalen was dat een beetje jammer.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Duidelijke e-learning en goede uitleg tijdens het examen zelf

Alleen maar goede ervaringen. Duidelijke e-learning en goede uitleg tijdens het examen. Enige kleine minpunt was dat parkeren niet zo makkelijk was.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Klaslokaal naast een dansschool, gaat het wel?

Personeel niets op aan te merken. Locatie is belachelijk.

Super goed geregeld !

Duidelijk Goed geregeld Goed uitgelegd

Geweldig !!

Ik vond de meneer die lesgaf echt een tof gozer. Hij gaf les op een hele leuke manier waardoor je dag niet saai maar toch nog een beetje leuke dag beleefde. Maar enige minpunt vond ik toch het eten. Dat had beter gemogen. Met meerdere keuzes. Anders had ik echt een tien gegeven.

Tevrede .goed geregeld

Goed geregeld

Goed geregeld

goed geregeld

Goede cursus

Examen te vroeg gestart. Door file kwam ik om 18.55 aan, examen was al gestart, er was geen tafel meer vrij, uiteindelijk met tafels geschoven zodat ik alsnog gewoon examen kon doen

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Ik heb een goede ervaring met jullie!

Petje af heel erg goed.

Geweldig !

Curatenie

Super ok

Overzichtelijk en duidelijk

Prima e-learning. Tip: ik had graag aan het eind van het proefexamen de foute antwoorden willen zien met het goede antwoord erbij. Dit is me niet gelukt.

Examentraining, geen veiligheidstraining

De training bij in1keerVCA doet precies wat de naam zegt: er wordt op een efficiente manier voor gehaald dat je je papiertje haalt. De inhoud wordt er snel doorheen gejast, waarbij er m.n. aandacht is voor het soort vragen wat je op het examen kunt verwachten en wat daarbij het gewenste antwoord is. Wil je een cursus over veilig werken? Zoek verder! Wil je snel je papiertje hebben en maakt het je verder niet uit? Dit is je cursus.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Het was een zeer goede cursus , en het werd erg goed uitgelegd ook

Is goed

Is goed

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

085 0667401

Over in1keerVCA.nl

in1keerVCA.nl is één van de grootste VCA opleiders in Nederland met een compleet en divers aanbod aan mogelijkheden om uw VCA diploma te halen. in1keerVCA.nl heeft ruim 25 opleidingslocaties en ruim 70 examenlocaties in Nederland. U kunt bij ons terecht voor een dagcursus + examen, e-learning + examen of alleen een examen. Alle cursussen en examens bieden we aan in diverse talen.