korte stoomcursus met spontale ervarings verhalen

verschil tussen theorie en praktijk wordt goed uitgelegd om het examen tot een goed einde te volbrengen.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

goede uitleg en fijn duidelijk boek

goede uitleg

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Nebylo to snadné, ale zvládl jsem to! Je dobré se na to podívat a nepodcenit to!

Společnost je profesionální a mohu ji doporučit!

• Doporučili byste nás? Ano
  • Ano

Geslaagd dus goed

Perfect. Maar misschien is het goed om voor mensen die niet goed over de Nederlandse taal beschikken, om voor hun een aparte dagcursus te doen. Er waren 3 mannen die amper de taal spraken en waarvoor het te snel ging. Misschien een aparte cursus voor hun aanbieden met een trager tempo? Of meer onduidelijke woorden uit kunnen leggen?

Goede curcus

Leuke goede cursus

Leerzame duidelijke cursus

Zeer efficiënte uitleg op een mooie scherpe manier. Verder een prima locatie en een goed geplande dag.

Dagcursus

Goede en leuke uitleg bij eendaagse cursus!

Leuke ervaring top instructeur

De presentatie of inhoud was te lang, deze mocht wel iets korter.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Alles was heel goed uitgelegd in een keer geslaagd.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Geeft duidelijke en goede uitleg

Goede informatieve dag

Na eerst de online cursus een keer gezien te hebben, is de cursus dag eenvoudig te volgen. Echter, sommige vragen uit het examen sluiten niet direct aan bij de gegeven theorie.

Efficiënte cursus

Duidelijke en informatieve cursus, cursus en examen goed te doorlopen.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

E-learning besteedt weinig tot geen aandacht aan VCU-VIL

Voor het VCA examen is de learning prima op orde, maar het schiet echt tekort voor VCU-VIL. De vragen betrekking houdend op de VCU uit het examen moest ik derhalve op basis van eigen ervaring beantwoorden. Hier zal nog wel de nodige aandacht aan besteed moeten worden. Een nieuwe intercedent zal veel moeite hebben om het VCU deel op het examen correct te beantwoorden.

Uitstekende cursus gehad

Goede uitleg gehad leuke leraar die zijn werk goed gedaan heeft. Zeker een aanrader om daar je cursussen te volgen.

Goed en duidelijk

Duidelijke uitleg over de VCA bedoelingen en hoe deze actueel bepaald worden.

Positieve ervaring

De locatie is goed bereikbaar. Fijn om er gratis te kunnen parkeren. Het lokaal was muf en m'n tafel kleefde. Op de gang werd tijdens het examen luide muziek afgespeeld. Ook in het lokaal was dit goed te horen. Ik had er geen last van maar kan me voorstellen als je je slecht kan concentreren dit voor veel afleiding zorgt. De dame die het examen begeleidde was echt top. Die krijgt een 10. Ze nam de tijd voor een babbeltje met een aantal kandidaten. Ze was de rust zelve. Haar instructies waren helder en duidelijk.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goede service en een vriendelijk examinator. Alleen de locatie kan wat makkelijker aangegeven worden. Over 10 jaar kom ik hier zeker terug.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Duidelijke uitleg in cursus, wat resulteert in positieve uitslag.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Fijne ervaring er wordt goed les gegeven

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Het was een leuk en begrip vol training om mee te nemen in het praktijk.

Ik heb een leuke ervaring ophebouwd in de VCA training en ik heb het catogorie VCA-VOL in 1 keer kunnen halen, dank zij de E-learning leerstof.

Goed geregeld

Albert de leraar was leuk!

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goede uitleg van het leerstof alles komt overeen met de examen

Duidelijk en doeltreffend!

Ik heb de thuistoets gekregen, en heb dit 1 keer gedaan. Dit is een goede manier om het snel en makkelijk in je hoofd te krijgen, en met succes want ik ben geslaagd.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Erg fijn geleerd fijne vent die Albert !!!!

Dank u voor de tijd

Leraar had genoeg kennis / Redelijk verzorgd

alleen de oefentoets was een beetje het zelfde als online. Maar de werkelijke toets was in mijn ogen heel anders. Lunch was simpel maar voldoende.

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

085 0667401

Over in1keerVCA.nl

in1keerVCA.nl is één van de grootste VCA opleiders in Nederland met een compleet en divers aanbod aan mogelijkheden om uw VCA diploma te halen. in1keerVCA.nl heeft ruim 25 opleidingslocaties en ruim 70 examenlocaties in Nederland. U kunt bij ons terecht voor een dagcursus + examen, e-learning + examen of alleen een examen. Alle cursussen en examens bieden we aan in diverse talen.