Duidelijk en doeltreffend!

Ik heb de thuistoets gekregen, en heb dit 1 keer gedaan. Dit is een goede manier om het snel en makkelijk in je hoofd te krijgen, en met succes want ik ben geslaagd.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Erg fijn geleerd fijne vent die Albert !!!!

Dank u voor de tijd

Leraar had genoeg kennis / Redelijk verzorgd

alleen de oefentoets was een beetje het zelfde als online. Maar de werkelijke toets was in mijn ogen heel anders. Lunch was simpel maar voldoende.

Duidelijke lesstof.

Door de duidelijke lesstof waar elke vraag van de cursist besproken wordt is het examen eenvoudig om te maken.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goede cursus door een geweldige docent

De VCA materie is vrij droog, maar werd dusdanig gebracht door de docent dat het interessant bleef. Via humor en ervaringsverhalen werd de leerstof overgebracht op een manier waardoor ik tijdens het examen bij elke vraag de opmerkingen van de docent herinnerde. De dagcursus was hierdoor voor mij echt een toegevoegde waarde boven de E-Learning.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Cursus heb ik als erg handig ervaren.

Vriendelijke man. Die contact maakt met de cursisten. Hier en daar humor wat ik als prettig ervaren heb. Duidelijke uitleg.

Leerzame cursus

Veel informatie en goede docenten.

Hectisch en rommelig

Het was heel hectische en rommelig het leek wel een gevalletje ADHD leraar sprong van de hak op de tak ik vond het heel onduidelijk Heb meerdere dagcursussen gehad voor andere cursussen daarbij kreeg je veel ezelsbruggetjes om dingen te onthouden die kregen we nu maar 1 of 2 ik denk dat het voor mij geen meerwaarde heeft gehad en dat ik het met alleen de online cursus het ook wel had gehaald wel jammer want je betaald er genoeg voor Gr antwan kerkhof

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Nee

Alles was goed geregeld

Goed geregeld

Professioneel

Alles gemakkelijk te regelen. De cursusleider geeft de cursus zodanig dat de aandacht niet verslapt en je gereed bent om de test met goed gevolg te doen.

Super geregeld!

Super geregeld!

alles werd duidelijk uitgelegd

de manier van cursus geven was heel duidelijk en overzichtelijk

Top geregeld

Leerzame dag goede uitleg en toppie resultaat.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

prima cursus waarin duidelijk gemaakt wordt dat resultaat voorop staat.

plezierig en duidelijk.

Lekker makkelijk

Ik heb voor mijn VCA VOL de E-learning gevolgd, het boek als naslagwerk gebruikt. Het examen werd in één keer gehaald

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Zeer efficiënte leerzame dag in aanloop naar het examen.

De cursus dag is nauwgezet gepland. Alles komt aan bod en wordt met de nodige humor gebracht.

Prima!!!!

Duidelijke uitleg door Mijnheer Albert!! Goed luisteren en meedoen maakt dat je slaagt ondanks de soms lastige vragen.

Buitengewoon goed!!!

Tijdens dagcursus les gehad van Albert, aardige en leerzame man. Door zijn lesmethode toch voor me VCA-VOL geslaagd Bedankt Albert,

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Met Albert haal je het zeker

Duidelijk en leuke uitleg!

Goede organisatie

Goed georganiseerd

In 2x gehaald

Stof is heel saai de vragen staan niet het zelfde geformuleerd snel op afgekeken

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Nee

Snel en goed geregeld

Snel en goed geregeld

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

woensdag 2-5-2024 een dagcursus vca gehad van Albert met een goede uitleg en op een leuke manier gebracht geslaagd met 87%

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

085 0667401

Over in1keerVCA.nl

in1keerVCA.nl is één van de grootste VCA opleiders in Nederland met een compleet en divers aanbod aan mogelijkheden om uw VCA diploma te halen. in1keerVCA.nl heeft ruim 25 opleidingslocaties en ruim 70 examenlocaties in Nederland. U kunt bij ons terecht voor een dagcursus + examen, e-learning + examen of alleen een examen. Alle cursussen en examens bieden we aan in diverse talen.