prima goed

prima cursus dag instructeur was goed locatie iets minder veel vliegen in het gebouw en de lunches was niks mis mee alleen weinig keus

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Vriendelijke instructeur die puur en alleen op examen halen richt.

Als je een zinnige training wilt met oog op veiligheidsverbetering zit je mis. Wil je alleen een papiertje zonder gedoe, dan is het een optie.

goede uitleg

de lesstof was goed en duidelijk

Goed geregeld allemaal

Goede cursus met fijne begeleiding van albert

Fijne leerkracht

Zeer goede uitleg

Goed les gegeven

Goede uitleg je hielden aandacht er wel bij

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

De cursus an sich goed met fantastische docent

Cursus top maar locatie om te huilen. Koud en armoedig. Begin april en het stikt van de vliegen. Je betaald er flink voor en dan mag de locatie ook beter.

Duidelijk

Goede uitleg. duidelijke uitleg op vragen die je zelf stelt. Netjes geregeld. Aardige docent en examinator.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Was een gezellige leerzame dag

Ik vondt het een gezellige dag en het werdt goed uitgelegt waar door ik het in 1 keer kon halen

Heel erg warrig

Wij hadden een instructeur met triple ADHD. Zijn verhalen gingen alle kanten op. Ik vind het les materiaal wat in de e-learning staat te summier.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Nee

Goed geregeld fijne uitleg goed verzorgde lunch

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Makkelijk te boeken en prima uitgelegd

Makkelijk te boeken en prima uitgelegd. Daarna direct examen. Alles sloot mooi op elkaar aan.

fijne training!

Ik deze training als prettig ervaren. Ook een goede instructeur!

goede ervaring

duidelijk gestructureerde opleiding

ik had snel de mogelijkheid om binnen een week de stof te leren, oefentoets te doen en het examen. De examen dag verliep prettig en het examen was afgerond met een ruime voldoende. Al met al een goed gevoel. De Trainer deed het erg leuk en was goed op de hoogte van de inhoud.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Wat een geweldige uitleg !

In 1 keer geslaagd !

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Het was een geslaagde dag, we zijn er goed doorgetrokken

Het was gewoon een theoretische dag, maar we zijn er leuk doorgekomen, dankzij de leerkracht

Professioneel en duidelijke uitleg

De instructeur kon alles goed uitleggen. De manier van lesgeven maakte de belangrijke leerstof nog boeiender.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Dat ze dit keurig voor mekaar hebben Top

It was a great experience for me with in1keerVCA.nl

I applied very easily for my VCA exam through the website. The price was the cheapest & best in comparison to other companies. The place of the exam was great and memorable located beside TempelKerk Elst. Many thanks for the full package.

• Yes

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Prima dag op een troosteloze locatie

Hi, in1keerVCA bied een prima dag op een ietwat troosteloze locatie. In mijn geval in Amsterdam Noord. Maar het plaatje klopt. Prima digitale leerondersteuning vooraf en goede toepasbare tips tijdens de cursus zelf. Wel is het veel informatie die je te verwerken krijgt. Mijn tip zou dan ook zijn aan de docent om niet teveel zijsporen te bewandelen. Verhalen uit de eigen praktijk zijn leuk, maar zijn ook informatie die afleid van dat wat die dag geleerd moet worden.

Goed geregeld

Idd in 1keerVCA

Slecht

De genen die de les gaf is niet te verstaan met zijn dialect en praat liever over zich zelf en al zijn levens ervaringen

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Nee

prettig in een x alles op een dag

vca basis gedaan maar vond wel pittig. had het gevoel dat ik vca vol aan het doen was. wel veel geleerd. alleen het laatste uur na de lunche was een sneltrein tempo. was niet zo prettig. voor de rest wel te doen.

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

085 0667401

Over in1keerVCA.nl

in1keerVCA.nl is één van de grootste VCA opleiders in Nederland met een compleet en divers aanbod aan mogelijkheden om uw VCA diploma te halen. in1keerVCA.nl heeft ruim 25 opleidingslocaties en ruim 70 examenlocaties in Nederland. U kunt bij ons terecht voor een dagcursus + examen, e-learning + examen of alleen een examen. Alle cursussen en examens bieden we aan in diverse talen.