Score: 10

Werkt super en alles is duidelijk

Score: 9

Leuke cursus, en handig dat het online gedaan kan worden.

Score: 10

Leuke cursus, zeer goed uitgelegd met bijbehorend filmpjes etc

Score: 10

Prettig dat je op elk gewenst moment kan stoppen en vervolgens weer verder kan gaan waar je gestopt bent.

Score: 7

vreemd dit online te doen

prima, makkelijk vanuit thuis

Leerzame cursus

Score: 9

Voor iedereen te volgen. Goede uitleg ook via de videofilmpjes. Als zeer prettig ervaren

Score: 9

Ik ben zeer tevreden. Het was erg duidelijk en ik heb heel veel geleerd

Score: 9

makkelijk, fijn dat het online kan want dit betekend dat er tijd over is voor andere dingen, herhaling met mooie duidelijke filmpjes

Heel goed.

Effici�nte training

Score: 10

Mijn ervaring is prima. Het is nu voor de 2e keer. Geen problemen met inloggen. Alles was duidelijk.

Duidelijk en goede uitleg

Score: 10

Zeer tevreden over deze online cursus, duidelijk en overzichtelijk!

Helemaal top

Score: 8

Score: 7

De elearningen waren prettig, kort en duidelijk. Ik vond het wel erg makkelijk om de vragen te maken. Het was rechtstreeks over te nemen uit de les en je kon het gewoon fout doen en overnieuw maken. Mag wel iets gecompliceerder vind ik.

Score: 9

Makkelijk, helder en duidelijke visuals

Super fijne

Score: 9

de tekst en e filmpjes zijn duidelijk, als je het goed leest en kijkt dan zijn de vragen goed te doen.

Score: 10

Het was duidelijk, en goed te doen. Ook de toetsen waren goed. De lesstof was duidelijk, interessant en leerzaam.

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.