Score: 7

Best wel behoorlijk opfrismethode!

Score: 10

Overzichtelijk/ makkelijker te volgen/ op eigen gemak/ voldoende overleg qua video's. Fantastisch dus tot volgende jaar! Heel veel succes.

Score: 10

Fijne duidelijke cursus en gelijk toetsen maken terwijl het nog fris in je hoofd zit top

Score: 9

Een fijne manier van Bedrijfshulpverlener worden en onderhouden!

Duidelijk en leerzaam

Score: 8

Theoretische basis zonder allerlei afleiding

Score: 8

Prima cursus om basiskennis op te doen.

Score: 9

Duidelijk en helder,zowel de vragen als de filmpjes. Echter,voor een minder serieuze kandidaat is het te eenvoudig om het juiste antwoord te vinden.Zou het geen idee zijn om bv.na een fout antwoord terug te moeten naar de lesstof?

Makerlijk en snel

Score: 9

Duidelijke uitleg en goed te doen

Prettig en duidelijk.

Score: 9

Ik vond het een prettige manier om online de cursus BHV te doen. Ik kom op mijn eigen tempo de cursus volgen. Duidelijke uitleg met de filmpjes. Ik heb de cursus ook klassikaal gevolgd. Dat was de nadruk altijd op reanimeren. Jus pan uitmaken en met een brandblusser over een vierkante bak heen blazen. Was er wel klaar mee. Hoe leer je ook met andere dingen.

Score: 9

BHV herhaling gedaan met geslaagd resultaat

Goede les goede ervaring

Score: 7

Interessant en mooi leer stuff

Score: 7

Goed uitgewerkt en makkelijk leesbaar en kan het goed op eigen manier doen, geen tijdsdruk. Goede en duidelijke filmpjes.

Score: 10

Duidelijke site, helder en overzichtelijk. Goede inhoud

Score: 8

Prima sommige vragen waren wel apart

Score: 10

Ideaal in te vullen in de eigen tijd

Score: 10

Super fijne e-learning. Duidelijk overzicht. Kan op eigen tempo behalen. Ik heb de cursus in ongeveer 3/4 uur tijd afgerond en ontving direct mijn certificaat.

zeer goed!

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.