Goede cursus

Score: 6

Je kan snel online maar de vragen staan dubbel

Prima herhalingscursus BHV

Goede curcus

Score: 10

mooie manier om je BHV certificaat te verlengen. Het is fijn dat je de cursus kan pauzeren en zelf later op een voor jouw geschikt tijdstip hervatten. Ook fijn dat wanneer je een vraag hebt of opmerking je snel een antwoord krijgt

Score: 10

Prima opleiding, met passende info en gestructureerde vragen met voldoende diepgang.

Score: 10

Goed uit gelegde curcus met duidelijke filmpjes

Score: 9

Goede cursus, makkelijk te gebruiken

Score: 9

Niets op aan te merken! Het was voor mij erg duidelijk.

Score: 6

ik vind de online cursus lastig omdat ik denk dat ik meer opsla als mij dingen verteld worden en voorgedaan worden en als ik zelf dingen kan oefenen zoals bijv reanimatie.

Snel en effici�nt

Score: 9

De cursus is eenvoudig aan te vragen. Prima!

Score: 10

Ideaal dat de BHV in de eigen tijd en op het eigen tempo gedaan kan worden

Score: 10

Prettige manier van werken. Duidelijke filmpjes en uitleg

Score: 9

Was een heel overzichtelijk pagina

Score: 10

Snelle verwerking, intuitieve cursus.

Score: 10

Ik vond deze cursus goed en leerzaam.

Score: 10

Duidelijke uitleg en overzichtelijk.

Score: 9

Alles was duidelijk en alle details die je in een fysieke curcus krijgt kreeg ik hier ook. Ik weet nu precies hoe ik alle handelingen moet doen in elke situatie

Score: 8

Het is een uitgebreide opleiding met duidelijke teksten en filmpjes. Het is daarnaast erg prettig dat je tussendoor kunt stoppen. Wel is het denk ik wenselijk dat je praktijkervaring opdoet bij het volgen van een eerste BHV cursus/opleiding.

Score: 8

Goed te doen maar best pittige vragen

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.