Score: 7

De cursus is duidelijk opgezet

Score: 7

Duidelijk en overzichtelijk, hoop dat ik het bij jullie elk jaar kan herhalen.

Duidelijk en overzichtelijk

Score: 10

Super ervaring met BHVcertificaat.online. Alles was duidelijk en het inloggen was telkens goed te doen.

Score: 10

super ervaring. Alles was geheel duidelijk. Ook de filmpjes waren perfect en werd alles goed uitgelegd

Score: 10

BHV certificaat behaald via BHVcertificaat.online. Duidelijke en goed behapbare teksten om ook in delen te kunnen voltooien en heldere verklarende video's.

Score: 1

Zou dit geen BHV cursus durven noemen, Zelfs zonder de tekst te lezen en de filmpjes te kijken is het bij de vragen gewoon gokken tot je geslaagd bent. Vind persoonlijk dat zulke levensreddende cursussen niet online mogelijk zouden mogen zijn. Heb gelukkig wel een aantal cursussen echt mogen volgen (BHV , Reanimatie/AED) dit moet je gewoon oefenen in het echt. Sommige onderdelen kunnen goed online, maar door te oefenen in het echt leer je pas hoe het moet.

Score: 9

duidelijk uitleg, je kan je eigen tempo de curcus volgen.

Score: 10

Makkelijk en snel mijn BHV certificaat behaald. Erg tevreden over de kwaliteit van lesstof.

Score: 10

Zeer tevreden Curcus is up to date In een aantal uur heb je jou certificaat behaald

Score: 9

Ik vond deze cursus, heel goed. het is belangrijk dat mensen weten wat te doen in een noodgeval!!! Met vriendelijke groet Christophe.

Score: 10

duidelijk, informatief, leerzaam, door de filmpjes word het visueel en is het afwisselend.

Score: 8

Zeer informatief

Score: 8

Ok�

Score: 10

Ik heb al 2 keer achter elkaar BHV examen online gedaan.

Score: 9

Overzichtelijk en zeer leerzaam ik heb er meer van geleerd dan fysieke cursus.

heel goed te volgen.

prima, bondige cursus

Score: 10

Een fijne ervaring. Ik heb veel geleerd en heb er veel uit kunnen halen.

leerzaam, helder uitleg

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.