Score: 10

Door drukte en personeelstekort lukte het niet om een BHV herhaling te plannen. Via Google kwamen we deze online mogelijkheid tegen en meteen ingeschreven. Na betaling kwamen de mailtjes gelijk binnen met een duidelijke instructie. De informatie en filmpjes waren duidelijk en ik heb nieuwe informatie gelezen en dat terwijl ik al ruim 10 jaar BHV herhaling op locatie doet bij een andere aanbieder. Je hoeft de cursus niet in 1 keer te maken, je kan tussendoor stoppen en later verder. De toetsen waren ook leuk om te maken. Ik heb met plezier de herhaling doorlopen en alle handelingen staan mij weer helder voor de geest. Na het afronden van de cursus kreeg ik na 2 minuten al het certificaat per email binnen. Ideaal!

Score: 10

Fijn om het thuis vandaan te doen vooral omdat we op een binnenvaartschip varen. Duidelijke lesstof. Echt weer een goede opfrisser. Bedankt.

Goede ervaring

Score: 9

Gemakelijke cursus met duidelijke modules

Score: 10

Duidelijk en effici�nt. Vooral fijn voor als je net als ik constant je BHV moet en wil bijhouden.

Prettige online cursus

Score: 7

Snelle service en direct je certificaat

Score: 8

Heel fijn om online de cursus te volgen. Heel uitgebreid.

Score: 10

Is echt goede cursus alles netjes uitgelegd. En hoef niet naar de locatie toe

Score: 10

Ideale, veelzijdige BHV Training. Duidelijke instructiefilmpjesmet daarnaast een heldere uitleg over de te volgen stappen.

Score: 9

Ik vond het een pittige, maar uitgebreide cursus

Goed, duidelijke hoofdstukken

Score: 7

super cursus, kunt cursus op tijdstip dat goed uitkomt en leerzame cases

Score: 10

snel en makkelijk te volgen

Score: 10

Simpel en duidelijk. Fijn dat deze mogelijkheid er is. Zeker voor iemand die het belangrijk vindt om zijn of haar BHV te behouden en te vernieuwen.

Prima cursus

Score: 9

Heldere en duidelijke uitleg met filmpjes. Erg handig om in delen te volgen. Prima cursus ter opfrissing!!

Score: 9

Lesstof heeft voldoende diepgang en de toets vragen zetten je ook aan het denken.

Score: 10

super snel en heel fijne uitleg

Leuk

Score: 8

Prima ervaring met de cursus. Het helpt om alles weer op te frissen. Een klein verbeterpunt is dat er een klein aantal vragen was waarin iets werd gevraagd wat niet in het lesmateriaal wordt aangegeven. Misschien goed om dat een keer na te lopen.

Score: 9

Heel fijne en duidelijke uitleg over alle onderwerpen.

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.