Score: 9

Zeer duidelijke, gemakkelijke manier om de (her)certificering te behalen. De duidelijke instructie filmpjes zijn een perfect hulpmiddel als visuele uitleg.

Score: 10

Was een fijne cursus. Alles was duidelijk en overzichtelijk. Vond de stof erg goed begrijpbaar en fijn om door te lezen

Het is echt een top

Leuke e-learning

Score: 8

Vond het een prima cursus

Score: 10

Prettig, snel en duidelijke uitleg!

Score: 8

Mijn ervaring is goed. Helaas accepteren niet al mijn opdrachtgevers het certificaat omdat het alleen online is.

Prettig

Super fijn en goed!

Perfect, duidelijk en snel

Score: 10

Fantastische optie om je BHV te behalen. Voor de toetsen kan je jezelf goed inlezen. Het is er leerzaam en er is erg veel nuttige informatie. Ik persoonlijk heb meer kennis over bepaalde handelingen gekregen via deze cursus dan een cursus in de praktijk.

Duidelijk, Overzichtelijk, tijd en kostenbesparend

Score: 10

Het is handig om de cursus online te doen, je kunt in je eigen tempo het afhandelen, alles wordt duidelijk en goed gepresteerd, Mvgr Gerard

Score: 10

Fijne overzichtelijke cursus, duidelijke uitleg. Ik had een vraag waarvoor ik even belde. Hierbij snel en vriendelijk geholpen. Fijn om alles weer even op te frissen. Ik hoop volgend jaar een reminder te krijgen van jullie zodat ik de herhaling weer kan doen.

Score: 10

Goede complete curus met duidelijke filmpjes en uitleg.

Good

Erg duidelijk en overzichtelijk

Score: 10

Zeer makkelijk te volgen, cursus is compleet. Ideaal om online te volgen Ik hoef geen praktijk ervaring op te doen ivm medische achtergrond en dan is de online cursus fijn, je hebt meteen je inloggegevens en kunt meteen beginnen

Score: 9

Super makkelijk, overzichtelijk en direct resultaat in je mailbox, wat wil je nog meer.

Score: 9

goed, makkelijk thuis te volgen. Duidelijke uitleg, waardoor de stof goed te begrijpen valt.

Score: 7

Voor een herhaling zeer leerzaam, zeker als je de handelingen al een keer live hebt gedaan, werkt dit goed om de theorie erachter weer op te frissen en met de filmpjes de handelingen weer terug te halen.

Score: 9

Goede uitleg,niet heel erg moeilijk

Score: 8

Prima cursus om als herhaling online te doen. Voor een eerste keer bhv training zou ik liever een cursus volgen waarbij iedereen fysiek aanwezig is.

Score: 7

Makkelijk te doen, heb alleen nu niet het idee dat ik iemand die echt in nood is kan helpen.

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.