Score: 10

fijne pagina en erg duidelijk.

Score: 10

Super handig en duidelijk! Makkelijk te volgen korte lessen. Tussendoor stoppen mogelijk. Zo kon ik in mijn eigen tempo de cursus afronden. Ook handig dat je opnieuw onderdelen kan doornemen en video's opnieuw bekijken.

Score: 8

Duidelijk en compleet. Als je afsluit en weer wil beginnen had ik even paniek, hoe heet de cursus...om opnieuw in te loggen. Misschien een link direct via mail maken? Nu alleen het wachtwoord via mail volgens mij.

Goed geregeld en duidelijk

Score: 7

Koste wat tijd, maar is prima te doen.

Score: 7

Fijne en duidelijke ervaring. Wel vond ik de cursus vrij eenvoudig omdat het van 1 onderwerp naar het volgende onderwerp gaat. Waarna je gelijk de vragen krijgt van dat ene onderwerp. Zo ben je naar mijn mening na de cursus het meeste weer kwijt omdat je het maar een paar minuten hoeft te onthouden.

leuke, overzichtelijke cursus

Makkelijk en duidelijk

Score: 9

Heel educatief overzichtelijke foto met tekst beschrijving kortom fantastisch als je het mij vraagt

Score: 2

Ik had eigenlijk voor de herhalings cursus moeten kiezen, nu heb ik hem in zijn geheel gemaakt, was niet nodig, maar goed te doen.

Score: 10

Fijne uitleg en fijnevraagstelling.

Score: 8

Alle informatie via de mail ontvangen en vervolgens ingelogd en de cursus gedaan.

Score: 8

Een eenvoudige manier om bhv te halen

Score: 10

Gemakkelijk, snel en flexibel in te delen. Dit is zeer prettig waardoor het bij iedereen past.

Score: 9

prima, oplossing voor de BHV-herhaling. Makkelijk te doen op elk moment.

Score: 9

Prima ervaring. Fijn dat alles tussentijds wordt opgeslagen. Het corona stukje is een beetje outdated.

Score: 10

Zeer duidelijk en overzichtelijk.

Score: 10

Duidelijke uitleg met filmpjes en na elk onderdeel een toets. Heel fijn om weer even op te frissen

Prettig en erg leerzaam.

Score: 8

De cursus is goed te volgend

Score: 10

Uitstekende cursus, snel en gemakkelijk

Score: 10

Prima op eigen tempo te maken, bevalt mij goed! Verbeterpunt: Als je een vraag niet weet kun je met een knop terug naar de les, prima! Maar terug naar de toets schakelen gaat erg omslachtig , eerst moet je de gehele tekst doorlopen en dan eerst weer alle ( goed beantwoorde vragen) doorlopen om bij de ( moeilijke) vraag te komen, zou mijn inziens beter moeten kunnen. Vriendelijke groet Otto

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.