Score: 10

Echt een hele uitgebreide cursus die heel veel onderwerpen behandeld

Score: 9

Duidelijke theorie met ondersteuning van filmpjes

Gemakkelijk,snel en compleet!

Thijs Roosjen

Score: 10

Nette en snelle service. Goede kwaliteit

Ik ben top geholpen

Score: 7

Prima te doen, lekker duidelijk.

Score: 10

Goede cursus, alles ging makkelijk online.

Score: 7

Goed wel appart dat je zulke dingen online kan bevallen mijn eerste keer had praktijk examen

Score: 10

Echt super uitleg geweldig om die cursus online te doen.

Score: 8

Score: 7

Ik vond het iets te veel lezen. Iemand met dyslectie zoals ik heb daar veel moeite mee. Ik zou meer filmpjes willen zien. maar verder wel heel duidelijk

Score: 10

Hele prettige ervaring met BHV certificaat online want in mijn eigen tijd en flink uitgebreid. Toch weer wat nieuwe dingen gehoord en gelezen. Fijn dat jullie ook kinder en baby reanimatie meenemen.

Score: 10

Heel tevreden met deze online cursus, ik werk haast 7 dagen in de week, dus makkelijk thuis in de avonduren te doen!

Zeker

Score: 1

binnen 3 uur certificaat gehaald. Het vragen of ik mijn beoordeling aan wil passen is spam en bij deze wordt de review verlaagd

Supper fijn

Score: 10

Goede site makkelijk en snel bhv behalen of verlengen

Score: 9

Goede prijs, duidelijk te volgen

Super goed

Score: 10

Erg goed en makkelijk te doen, alles wat je moet weten als BHV-er voor de branche waar ik in werk komt ruimschoots aan bod. Het is laagdrempelig en duidelijk.

Score: 10

Ik ben heel blij dat ik mijn certificaat heb bij jullie gehaald. Genoeg tijd om te oefenen en leren.

Score: 10

Het is een fijne site om gebruik van te maken en het is heel duidelijk hoe je moet inloggen

Score: 9

Makkelijk te leren in je eigen tijd.

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.