Score: 9

Duidelijke tekst en spraak, blij het te hebben.

Score: 7

Goed te doen. Leerzaam en laagdrempelig.

Score: 9

Goede mogelijkheid om snel het BHV certificaat te behalen of vernieuwen. Uitgebreide en complete cursus.

Score: 7

redelijk tevreden

Score: 10

super snel en super eenvoudig men herhaal cursus gedaan, na succesvol afronden van de toetsen binnen 30 seconden mijn certificaat op de mail gekregen. 10/10.

Score: 10

Ik heb BHVcertificaat.online als zeer prettig ervaren. Ik vond het vooral fijn dat je je voorgang makkelijk in kon zien

Goed te doen

Score: 8

Al mijn voorgaande BHV meetings waren fysieke bijeenkomsten. Ik mag bij deze online cursus stellen dat het ookwel leerzaam is geweest,misschien wel leerzamer dan de voorgaande edities.

Score: 10

Ik vond het heel leerzaam! Ook vind ik het handig dat als je een vraag fout hebt dat je hem dan zo vaak opnieuw kan maken tot dat je hem goed hebt.

Score: 8

In een relatief kort tijdsbestek veel kennis opgedaan.

Score: 10

Super fijn dat het zo online kan! Duidelijk & leerzaam!

Score: 10

Heel goed te doen. Is erg duidelijk

Score: 9

Fijne en duidelijke e-learning, ik heb nu meer stof bestudeerd en onthouden dan met een klassikale scholing. Bedankt!

Score: 10

Fijn om thuis te doen. Beklijft het veel beter in je hoofd.

Score: 8

Fijne, verfrissende en snelle manier om de stof te herhalen

Score: 9

Snel en beantwoorden snel je vragen

Zeer positief

Score: 9

Zeer goed. Kort en duidelijke uitleg over de verschillende onderwerpen en daarna een korte toets over het onderwerp.

Score: 10

Snel duidelijk en goed te doen!

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.