Score: 10

Is goed duidelijk je pakt het snel op en onthoud snel heel veel informatie. ??

Snelle communicatie, duidelijke opzet

Goed en duidelijk

Zeer te vrede

Score: 9

Het was een boeiende en leuke cursus met goede uitleg en informatie en de leuke filmpjes waren erg duidelijk

Score: 8

Ik vond het een goede oplossing nu een fysieke training door de coronamaatregelen niet kan doorgaan.

Score: 10

prima te doen voor tussendoor

Score: 7

Prima cursus! Moest hem helaas helemaal opnieuw doen omdat mijn certificaat vervallen was maar dit was een top oplossing.

Prima herhaalcursus BHV

Score: 10

Fijne cursus als herhaling van de BHV!

Score: 10

Goede snelle service. certificaat snel binnen na de toets.

Score: 8

Ik werk in een film productie bedrijf. Hierdoor ben ik misschien wat kritisch, maar er zitten hier en daar wat fouten in de video's welke wij niet kunnen maken in de industrie. Zoals audio die de ene keer alleen links te horen, en dan alleen rechts. Of de kleuren van video's die plots veranderen. De meeste video's zijn echter van goede kwaliteit. Echter is het voor de inzet van zo'n e-learning platform niet belangrijk.

Score: 10

Een goede herhalingscursus voor BHV en een geweldige alternatief om BHV te herhalen

Score: 10

Snel, duidelijk en goed geholpen door medewerkers!

Erg prettig

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.