Zeer duidelijk en overzichtelijke cursus

Normaal volg ik BHV herhaling via Rode Kruis, omdat ik daar vrijwilliger ben. Ik heb gedurende het hele jaar herhalingslessen op EHBO gebied via het Rode Kruis. Brandjes blussen heb ik ieder jaar met goed gevolg herhaald, dus ik vond het niet erg om het nu niet live te hoeven doen. Ik raad alleen mensen deze online cursus aan die voldoende EHBO ervaring hebben.

• Hoe beoordeeld u de e-learning? De uitleg bij het inloggen is duidelijk, Het inloggen gaat makkelijk en snel, De opzet van de e-learning is duidelijk en wijst voor zich, De vragen en antwoorden zijn duidelijk en goed te maken

Cursus is goed te doen

Sommige onderwerpen wat verouderd in de cursusopzet

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Een zeer leerzame en meer dan complete BHV cursus

Een zeer leerzame en meer dan complete BHV cursus. Vooral de indeling in modules is erg handig. Je kunt verder gaan waar je gebleven was en je hoeft dus niet in één keer alle lesstof door te nemen. Praktisch, als je naast je werk overdag, in de avonduren af en toe even een stukje van de cursus doorneemt.

GEWELDIG

Ik heb heel veel geleerd zojuist. En ik weet nu hoe ik in de besproken situaties moet handelen.

• Hoe beoordeeld u de e-learning? Het inloggen gaat makkelijk en snel, De opzet van de e-learning is duidelijk en wijst voor zich, De vragen en antwoorden zijn duidelijk en goed te maken

Uitstekende BHV Online cursus voor iederen

De volledige BHV online cursus worden alle factoren behandeld die nodig zijn voor het bepalen van de BHV. Een aanrader lees en bekijk alle bijbehorende filmpje die zij heel gedetailleerd. Het e-learning is duidelijk en een goede opzet en het word in begrijpende taal beeldig beschreven, deze lessen voor de cursist. Heb eerder BHV cursus online gevolgd, maar BHV Online dit bedrijf is eenis een aanrader voor een ieder ongeacht welke branche je werkzaam bent BHV Online krijgt van mij een dikke 10

• Hoe beoordeeld u de e-learning? De uitleg bij het inloggen is duidelijk, De opzet van de e-learning is duidelijk en wijst voor zich, De vragen en antwoorden zijn duidelijk en goed te maken

Compleet, overzichtelijk en snel

Goed te volgen cursus.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Alles goed en duidelijk uitgelegd. Uitleg via video geeft veel verheldering

Leuke educatieve cursus

Het is leerzaam en leuk om te doen goede uitleg doormiddel van tekst en filmpjes

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Ja super interessant en compleet.

Heel makkelijk om te volgen. Veel goeie instructie videos die vanuit vele hulpverleningsinstantie vandaan kwamen. De videos over de brand bij de woonstichting en het cellen complex. Heel indrukwekkend en leerzaam allemaal !!

uitstekende cursus

Zowel de cursus als de service is goed. Alles was snel geregeld. Een van onze medewerkers was zelfs al binnen 48 uur na het bestellen van de cursus geslaagd! Als werkgever vind ik dit echt een hele fijne manier om mijn medewerkers hun BHV certificaat te laten halen. De kosten zijn laag en daarnaast hoef ik mijn medewerkers geen hele dag te missen, want in deze tijd met grote personeels te korten zorgt dat voor problemen. Deze online BHV cursus kan ik dan ook elke werkgever / medewerker aanraden.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Veel geleerd door fouten te maken en te noteren.

Wanneer leer je? Dat doe je door een fout te maken en vervolgens de zelfde vraag te blijven krijgen met zolang totdat je het wel weet. Zelf noteerde ik enkele informatie ook in mijn notitieboekje om de theorie beter te leren, te begrijpen en onthouden.

Helder en compleet

Efficiënte en betaalbare manier om de jaarlijkse herhaling BHV te doen.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Het is goed en duidelijk

Het is zeer leerrijk. Nieuwe ontwikkelingen. Ook uitdagend. Op fris cursus om HD horizon te verbreden vooral in de nieuwe technologie, dus je zal moeten bij benen. Top. Ik heb het opgemerkt tijdens de toetsen. Heel bijzonder.

• Hoe beoordeeld u de e-learning? De opzet van de e-learning is duidelijk en wijst voor zich, De vragen en antwoorden zijn duidelijk en goed te maken

Duidelijk

Fijne en duidelijke cursus die je op eigen tempo kunt volgen.

Pittig maar zeer overzichtelijk

Was een pittige cursus neem de tijd en geconcentreerd blijven. Maar goed te doen zeer duidelijk en overzichtelijk

perfect

Leerstof makkelijk te begrijpen , Voldoende beeldmateriaal. Zeker een aanrader

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Een duidelijke uitleg en goede filmpjes er bij

Zeer tevreden ga het volgend jaar weer doen

Fijne cursus

Deze cursus is fijn en makkelijk te doen. Alles is erg duidelijk omschreven

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Beter dan live in de zaal?

Heel fijn! Goed werkend programma. Onthoudt ook als je tussentijds stopt. Onwijs inzichtelijk, overzichtelijk en super leerzaam. Duidelijke uitleg. Zeer duidelijke filmpjes. En!!! Handig tov in de zaak: je kunt de filmpjes nogmaals afspelen. Of een stukje terug spoelen. Verbeterpunt: als ik een verkeerd antwoord geef, zou ik graag zien waarom het antwoord verkeerd is, en waarom welk ander antwoord goed is. En, bij 1 van de onderdelen wordt heel vaak ook doktersdienst/huisarts genoemd, en het lijkt zo ongeveer random wanneer je die wel of niet moet aanklikken (te samen met met ambulance bellen). In de uitleg komt doktersdienst/huisarts amper voor. 'Details'. Verder dik tevreden!!

Duidelijke werkwijze

Uitstekend!

Snel, leerzaam en gemakkelijk aan te vragen.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Duidelijke uitleg-Filmpjes en fijn dat het zo kan als herhaling

Fijn dat je het vanuit thuis rustig kunt bekijken.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Goede training en snel af te ronden!

Ik moest mijn BHV halen maar heb eigenlijk geen tijd om daar twee dagen vrij voor te nemen om een cursus te volgen. Toen kwam ik dit tegen. Natuurlijk eerst gekeken of het wel iets is om eerlijk te zijn. Het heeft me verwachtingen overtroffen! Het is een stuk goedkoper maar heb wel het idee dat ik alles heb geleerd ondanks het online is. Er staan heel veel filmpjes bij zodat je ziet hoe het in de praktijk is. Het is duidelijk verwoord en niet in moeilijke termen. Ik had de cursus zelfs binnen 2,5 uur gemaakt! Super tevreden mee. De vervolg cursus zal ik hier ook zeker volgen. Bedankt!

Duidelijk

Leuke cursus

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Erg makkelijk te volgen. Groot voordeel dat het ook in kleinere stukken te verdelen is

Erg prettig bevonden. Handig dat het is op te delen in kleinere behapbare stukjes. Veel video fragmenten maakt het geheel ook makkelijker.

• Hoe beoordeeld u de e-learning? De uitleg bij het inloggen is duidelijk

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.