Zeer compleet en duidelijk

Na vele jaren bhv cursussen online, was dit de meest makkelijk cursus om te doen. Dit vanwege de begrijpbare tekst maar ook de video's. Elke les eindigt met heel wat vragen maar als je leest en kijkt, zijn deze ook weer te beantwoorden. Wat mij opviel, is dat alles wat je moet weten erin staat, zonder elle lange lesstof. Hierdoor heb ik nu ook voor mijzelf een ezelsbruggetje voor de brandblussers met stoffen. Ik ben ervan overtuigd dat deze cursus voor iedereen toegankelijk is en dat de lesstof ook blijft hangen door de manier waarop deze geschreven is.

• Hoe beoordeeld u de e-learning? De uitleg bij het inloggen is duidelijk, Het inloggen gaat makkelijk en snel, De opzet van de e-learning is duidelijk en wijst voor zich, De vragen en antwoorden zijn duidelijk en goed te maken

Keuring

Goed te doen goede cursus

Fijne en overzichtelijke cursus

Het is een fijne en overzichtelijke cursus. Er is veel uitleg en de filmpjes die worden getoond bij sommige onderdelen verduidelijken het beeld hoe gehandeld moet worden. Echter ben ik alsnog van mening dat je niet altijd alles kunt begrijpen of juist kan handelen, na alleen maar inlezen hoe je in een situatie moet handelen. Ik zou toch nog wel aanraden om een fysieke cursus te volgen.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Alle onderwerpen zijn herhaald. Ik raad het iedereen aan om hier zijn certificaat te halen.

Prima cursus

Duidelijk en eenvoudig

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Super fijne online training!

Heb deze training als heel duidelijk, beknopt en plezierig ervaren. De korte en heldere filmpjes maakte het voor mij leuk om deel te nemen en mijn concentratie te behouden. Vragen zijn gemakkelijk, en sluiten exact aan op de stof. Top dat je ook even een pauze kunt inlassen of hem verdeeld over verschillende dagen kunt doen. Aanrader voor een ieder die zijn BHV herhaling moet halen; ontspannen met een bakkie koffie op de bank!

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Duidelijk, kort, helder en goeie opfriscursus

Nu voor tweede keer gedaan, ben blij met deze opfriscursus. Goed te doen, leerzaam en nuttig

Helder en duidelijk

Kom snel en makkelijk de cursus volgen

• Hoe beoordeeld u de e-learning? De uitleg bij het inloggen is duidelijk

Was duidelijk

Heb er met plezier aan gewerkt

Makkelijk op te pikken

Slagingskans 100%

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Te moeilijk

Zeer informatieve cursus

Tijdens de lessen veel informatie die ik nog niet bij andere bhv cursussen heb gehad. De ruimte om je fouten te corrigeren per vraag en terug kon naar de lesstof vond ik super fijn. De begeleidende filmpjes worden in de dagelijkse spreektaal gesproken waardoor ik het beter opneem. Een aanrader voor een ieder die BHV'r zijn serieus neemt.

Fijne ervaring!

Even een paar uurtjes voor gezeten en nu super blij met mijn bhv certificaat. Fijn dat alles weer helemaal opgehelderd is. Even goed de stof doorlezen en je komt er wel. Fijne vraagstellingen. Volgend jaar als mijn bhv certificaat verlopen is kom ik zeker weer terug bij BHVcertificaat.online - echt een aanrader!

Ronduit prettig!

Duidelijk en begrijpelijk! Eenvoudige en toch allesomvattende cursus. Je kunt de cursus onderbreken en weer opstarten, erg handig! Aanrader.

Duidelijke bhv cursus

Ideaal dat deze bhv cursus online kan. Bevat veel onderdelen. Duidelijk en overzichtelijk. Fijn dat er ook tussentijds gestopt kan worden. En het weer oppakken waar je was is dan ook niet moeilijk en in 1 klik gedaan. Ideaal.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Ik heb al meerder bhv cursussen gehad. maar deze was echt goed

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Het was wel wennen online maar wel te doen

Ik ben het mondelinge cursus gewend daarom was het voor mij wel een hele omschakeling.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

De uitleg van hele BHV cursus is duidelijke

prima cursus

fijn dat je dit op je eigen tempo kan doen. uitleg en filmpjes zijn duidelijk

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Bhv waar meer details belangrijk zijn dan reanimeren en brand blussen.

Mijn ervaring is dat een online bhv cursus maakt dat ik daadwerkelijk een certificaat verdien i.p.v. krijg d.m.v. op de gang zitten omdat ik niet lekker wordt van alle gesprekken en filmpjes. Voor het eerst echt iets geleerd. Online is voor mij de oplossing.

Goed en duidelijk traject

Duidelijk en overzichtelijk opgezet. Inhoud is goed te doen.

Makkelijk om te volgen

Ik vond het heel handig dat je kon vaak progress opslaan en terug komen naar de cursus. Van daar heb ik een lekker dag vrij genomen en de tijd voor genomen.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Goede cursus, grondig en leerzaam.

Je moet er wel even goed voor gaan zitten, maar de inhoud zit goed in elkaar. Duidelijk, volledig en zeer leerzaam.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Super snelle en efficiënte cursus om al je BHV kennis te verfrissen. Instructies zijn kort en bondig, en door meteen daarna een korte toets te doen weet je snel of je alle kennis nog beheerst. Heb mijn herhaalcursus in één middag afgerond.

Prima cursus

BHV herhaling online goed te volgen goede uitleg met div.filmpjes. ideaal thuis om thuis te doen ipv een hele dag op locatie.

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.